MartinF Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Deler synet til Are her. Valencia vet nå hvem de møter og de spiller på hjemmebane. Mitt råtips er 4-1. Rosenborg tar ledelsen før pause, men får fire baklengs etter hvilen. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Slik som Real Madrid kampen for 2 år siden?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 1-2 i morgen.. LETT! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) AC Milan - Rosenborg 1-2, CL 96/97 Rosenborg - Real Madrid 2-0, CL 97/98 Borussia Dortmund - Rosenborg 0-3, CL 99/00 Rosenborg - Arsenal 1-1, CL 04/05 Olympiakos - Rosenborg 1-3, CL 05/06 Chelsea - Rosenborg 1-1, CL 07/08 Rosenborg - Valencia 2-0, CL 07/08 Rosenborg - 10 år i Champions League ENJOY! Endret 5. november 2007 av anolop Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Come on, disse er STANDARD på vors før kamp It`s hope in a hanging snore. Fishing snore My grammar may be bad, but my meeeening is good Endret 5. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 gleder meg til i morgen..vet at Valencia vil stå sterkt i morgen, vi går sterkt ut i en 3-4-3 og da får vi det første må let og går tilbake til 5-4-1.. da skulle vi klare det vil jeg tro hvis vi presser dem så de ikke kommer til skudd.... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Valencia i forrige kamp spilte i Norge, undervurderte Rosenborg kraftig i tillegg til å være ganske så vaklende.I morgen så spilles kampen på Mestalla, Valencia vet hvilken trussel Rosenborg utgjør, de har spilt på seg en smule selvtillit med 2-0 seier over Mallorca sist kamp og de er nesten så godt som ute av Champions League hvis de taper mot Rosenborg i morgen. Ta med at det er første kamp til den nye treneren deres og David Villa er tilbake. De er også nærmest nødt å vinne denne for å gå videre og da blir det nok full innsats. Legg til at vi er slitne etter en lang serie, Dorsin og Koppinen er ferdig i klubben, Roar Strand ut med skade og inn med en usikker Stoor. Absolutt alt tyder på seier til Valencia... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ivers har innstillinga ihvertfall - Tar vi denne kampen her og slår Chelsea hjemme, så er vi forbi Chelsea også. Steffen skal stoppe Valencia Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 IKKE fordi eg er Brann supporter..Men eg tror Valencia vinner 3-1. Ikke spørr hvorfor..eg føler det bare på meg. Men lykke til:) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis Ivers sier 0-4, så blir det 0-4! Jeg har forresten lovt å bade naken i Glomma i kveld, hvis Rosenborg vinner 4-0! Bilder skal selvfølgelig postes her Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, jeg skulle kanskje lovet å hoppe i Nidelva her i Trondheim ved slikt resultat. Men jeg er såpass sjuk fra før at jeg får bare holde meg til å tømme downtown for skvipet Borg eller noe lignende Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, jeg skulle kanskje lovet å hoppe i Nidelva her i Trondheim ved slikt resultat. Men jeg er såpass sjuk fra før at jeg får bare holde meg til å tømme downtown for skvipet Borg eller noe lignende Da skal du bli god og full, og ganske så blakk etterpå. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis Rosenborg vinner 4-0 mot Valencia er det verdt å bli litt blakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 vinner RBK 4-0 så blir det en veeeeeeeldig morsom onsdagskveld Pesonlig skal jeg naken danse på Tiger Tiger med vaktene vis vi vinner med mer enn 3 mål Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kampen er forøvrig i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kampen er forøvrig i kveld Men vi må bade\danse\utføre veddemålene imorgen Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Why on earth må vi det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 bading i Nidaros\gloma\anywhere er vel smarest på dagen?! er vel vanlig og gjenomføre veddemål dagen derpå(ivertfall slik jeg har gjort det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå