Emils. Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 ... er sist jeg sjekket trener. Men han var en fotballspiller? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Litt usikker om eg skal le eller grine... Akkurat no skulle eg ønske det var leeeeeeeenge til seriestart då me ser minst(!) like utstrukturerte ut som på same tid i fjor Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Fjortis(jentene) på CoverItLive-greia til RBK er faen meg noe av det dummeste som er skapt på denne jorda. " Kommentarer fra Camilla A. Fjellestad Blir forbanna. NY TRENER!!!!" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) ... er sist jeg sjekket trener. Men han var en fotballspiller? http://www.youtube.com/watch?v=WXRqeCBzUf4&ob=av3e ...Sorry, poenget mitt er dog at vi har ikke akkurat et høyt generelt nivå i lille Norge, dommerne er det enda mindre av men holder fortsatt et godt nivå (dømming i CL etc). Endret 18. mars 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Mer: Kommentarer fra Camilla A. Fjellestad Serr, kan noen få jan j sparket ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Heia RBK. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Herre så elendig. For noen motiverte spillere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Dårlig generalprøve betyr at Brann skal sendes hjem i skam. Heia RBK! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 ...Sorry, poenget mitt er dog at vi har ikke akkurat et høyt generelt nivå i lille Norge, dommerne er det enda mindre av men holder fortsatt et godt nivå (dømming i CL etc). Med tanke på det Norge har tilført CL så hjelper det ikke. Per i dag er det vel bare en dommer-kvartett som i hele tatt får lov til å dømme der. Dommere har i likhet med spillerne lov til å gjøre feil, men ikke hele sesongen igjennom. Spillerne blir byttet ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Dårlig generalprøve betyr at Brann skal sendes hjem i skam. Heia RBK! Og gjett hvem som kommer til å reise med buss fra Sandnes I SKAM????? Møkk. Dette bærer rett i ulykka for Viking. Med sånne treningskamper blir sesongstarten rekorddårlig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Om resultatet fra generalprøven er absolutt, vil RBK tape mot Brann og Viking rykke ned. Men RBK bør være meget sugne på revansje på Lerkendal, og Viking vil spasere over Ulf. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Siste er eg faktisk ikke sikker på. Ulf kommer til å gå inn i kampen med dødsforakt og en glede for spillet som overgår vikings kvaliteter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Demidov vil hjem. GO FOR IT! Endret 19. mars 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Fjortis(jentene) på CoverItLive-greia til RBK er faen meg noe av det dummeste som er skapt på denne jorda. " Kommentarer fra Camilla A. Fjellestad Blir forbanna. NY TRENER!!!!" Haha, ta deg en tur innom facebooksida til RBK. Hu driver på der også. Demidov vil hjem. GO FOR IT! This! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Han har kjøpt seg leilighet i Oslo, vil sikkert ikke tilbake til oss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Fjortis(jentene) på CoverItLive-greia til RBK er faen meg noe av det dummeste som er skapt på denne jorda. " Kommentarer fra Camilla A. Fjellestad Blir forbanna. NY TRENER!!!!" Haha, ta deg en tur innom facebooksida til RBK. Hu driver på der også. Demidov vil hjem. GO FOR IT! This! Litt morsomt at samme kjerring ba meg støtte laget på twitter da jeg sa at dette var ræva. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Demidov vil hjem. GO FOR IT! Da må vi hente hekkedama samtidig, han er visstnok hungrig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 For å sitere Smågal: Demidov velger vekk benken i Real Sociedad til fordel for hekken til Crhsitina Vukicevic. Tog du an;) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå