Tosha0007 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Dels positiv til Ruud, men bør ikkje koste noko over 3.5 - 4 millionar. Har diverre sett for lite til han til at eg kan uttale meg om kva han kan tilføre oss, men har inntrykk av at han får positive skussmål i Danmark. Diverre ser eg rundt om at det er fleire som klager på farten hans.. Det siste me treng er fleire treige spelarar :nei2: Bare litt over ei veke til seriestart! F*** så digg det skal bli å knuse Brann! Hugs at Kjernen har opplegg heile helga, sleng deg med! http://www.facebook....76223029073237/ Nokon som vil lage kamptråd i løpet av veka s.a. me kan fyre skikkeleg opp for ein gongs skuld? Ette mine resultatmessige fadeser med kamptråder i fjor må eg avstå... PS: Meld deg på til Lillestrøm borte i samme slengen http://www.youtube.com/watch?v=05iuW-hIzRU http://kjernen.com/i...emart&Itemid=73 edit: La til link til LSK-tur Endret 17. mars 2012 av tosha0007 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har jo fått en del spilletid på landslaget i det siste, må si at han ikke slår meg som en treg spiller. Mer et rotehue, kanskje. Litt uryddig i stilen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Rosenborg - Viking kl 17.55 på Tv2Zebra i kveld! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Regner med Jotun er Brann-supporter, skjønner da godt at han ikke gleder seg noe spesielt til RBK - VIking. Som om jeg gleder meg til Brann sine treningskamper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Det er jo litt gøy med Brann sine treningskamper og. Etter hver seier i en treningskamp har de jo nærmest vunnet serien. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Regner med Jotun er Brann-supporter, skjønner da godt at han ikke gleder seg noe spesielt til RBK - VIking. Som om jeg gleder meg til Brann sine treningskamper. Viking supporter eg. Fordi? Gruer meg alltid til Viking kamper, fordi ellers blir eg som regel så skuffa. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Skjønner. Blir uansett godt å komme igang med TL. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Regner med Jotun er Brann-supporter, skjønner da godt at han ikke gleder seg noe spesielt til RBK - VIking. Som om jeg gleder meg til Brann sine treningskamper. Viking supporter eg. Fordi? Gruer meg alltid til Viking kamper, fordi ellers blir eg som regel så skuffa. Da må det jo være fantastisk de gangene dere vinner? Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hmm, dette er vel generalprøve, dermed en kamp som bør tas seriøst. Blir spennende ¨å hvordan Rosenborg ligger ann før seriestart, og ikke minst Viking. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Norske dommere... ... holder et mye høyere nivå enn norske spillere. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Der er det vel likt om likt tror jeg. Men jeg har sett Premier League i fire måneder nå så jeg må vel tilpasse toleransen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 2-0, to skudd. Flott det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 To skudd mot, to mål. Blir vel sånn å se på RBK i år... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Norske dommere... ... holder et mye høyere nivå enn norske spillere. Solskjær? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) ... er sist jeg sjekket trener. Endret 18. mars 2012 av The Hoff 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Dommere kan vel ikke sammenlignes med spillere, men de har jo en tendens til å avgjøre kamper i like stor grad her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå