DJ_Dark Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Virker som om Aafk kan få Børven for 5 mill. Jeg mener vi burde prøve oss. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Enig. Børven er ung, rimelig rask, har videresalgspotensiale og er generelt en god investering om vi får han for fem mill. I tillegg ønsker han seg til oss. Eller Molde. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Jepp, hadde passet bra inn i spissrekka vår han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Iversen med skåring. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Iversen med to. God kamp av Ivers. I tillegg jobbet han mye. Var mange ganger han gjorde noen gode defensive involveringer. Det eneste kjedelige med det er at han er for treig til å komme seg oppover igjen om det kontres. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Dritt morsomt og se at Ivers gjør det så bra som han gjør. Nå blir det gull igjen! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Åssen var Strandberg a? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Åssen var Strandberg a? han var faktisk god de 45 min han var inne. slo fine pasninger frem og dette trenger vi, og vant ellers de duellene han skulle. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Dirigerte bak der og. Det likte jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Det lover jo godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Wangberg derimot. Han hadde mange rare klareringer i dag. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Her poserer Ivers i RBKs nye drakt Hvorfor sørgebind? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Ser ikke helt den svarte der, men jeg liker drakta. Den svarte delen er hvit på bortedrakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Kan muligens ha noe med Eggens bortgang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Tenkte det samme, men en hel sesong? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Haha, hva faen er det for en drakt? Clean og fin, men de svarte "stripene" ødelegger jo alt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Bare dumt at tippeliga draktene er så dyre i forhold til andre drakter, men blir vel alltid plass til ei drakt! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Drakten er etter min mening helt grei, ikke mer. Heldigvis er det gutta i drakten som betyr noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Gutta er i Tyrkia. http://www.youtube.com/watch?v=XFLAEsAZgjI&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=5crf_2mMdCA&feature=player_embedded Siste spørsmålet til Micke der. 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Digger humøret http://www.rbk.no/incoming/article227662.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå