Emils. Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Kommet jo helt an på hvordan han vil prestere for oss også. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 RBK har jo gjort gode avtaler når det gjelder forsvarsspillere. Demidov og Stadsgaard solgt ut i Europa. Nå husker jeg ikke avkastningen på salgene, men regner med Larsen blir et hett navn internasjonalt iløpet av noen sesonger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Da reddet vi 1-1 mot Glimt i Nordlandshallen. Elendig kamp av oss virker det som, og Ole Selnæs scoret målet vårt på frispark rett før slutt. Ikke bra at det må 80+ minutter og en dødball til for å putte ETT mot Bodø/Glimt. Ellers vil jeg si at jeg skjemmes hver gang jeg følger en cover it live under kamp, eller leser på Facebookveggen tll klubben. Er så esktremt mye idioter ute å går. I løpet av disse 90 minutene har jeg hørt følgende: Jønsson må gå. Hoftun må gå. Vi kommer ikke til å vinne en kamp uten Prica. Vi kommer til å rykke ned hvis vi ikke kjøper halve Tippeligaen Osv, osv... Argh, DET ER EN TRENINGSKAMP FOLKENS!!! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Idioter på Internett? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor vi i det hele tatt skal spille treningskamp da. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg så hele kampen og RBK spilte en middels kamp. Bodø-Glimt spilte en bra en. Lite som fungerte i angrep i dag noe også midtbanen må ta ansvar for. Dårlig kamp for Henriksen mens Rønning var litt nølende bakover. Tror Strandberg skal spasere ganske greit inn i denne 11'ern. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor vi i det hele tatt skal spille treningskamp da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2012 Jeje. Vi tapte 3-1 mot Bådåddjo i fjor, så kan ikke klage. 1 Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Seriestart nærmer seg og Kjernen starter årets sesong med et brak: Lørdag 24.03 møter vi opp på treninga med fullt trøkk og tenner gutta maks til kampen på søndag. Senere samme dag vil det bli kick-off på egnet sted i byen. På søndag møtes vi på Torget og går sammen i tog til Lerkendal. Her psyker vi hverandre opp til kamp og viser hele Trondheim at det er seriestart. Avmarsj ca kl.17. Sammen er vi sterke. La laget kjenne at de har en svart og hvit hær i ryggen, en hær som pisker dem til seier! Ta med en venn eller flere og bli med på det første steget mot seriegull 2012! Event på Facebook her! Mer info kommer! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Skjer at jeg kommer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Frister å ta tidlig påskeferie ja. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Gleder meg alerede til seriestart, litt tidlig å begynne og prate om det, haha klarer ikke å vente Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Oi, kanskje man skal komme seg på det ja! Endret 20. februar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Knut Torbjørn eggen er død. Sies ikke noe om dødsårsak, 51 år ble han. Etterlater seg kone og to barn. Trist! Endret 21. februar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 Hvil i fred, Knut Thorbjørn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 Da stemte altså ryktene en alt for tidlig bortgang, hvil i fred Knut Torbjørn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 Har visst dette siden i går kveld. Utrolig trist er det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 Trist beskjed å få dette ja. Da familien ikke ønsker å kommentere dødsårsak, får det meg til å frykte "en personlig" tragedie. Uansett en meget trist nyhet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 Respekterer at familien ikke ønsker å gå ut med dødsårsak, men det virker litt rart om det er et "naturlig" dødsfall. Uansett, utrolig trist nyhet å våkne opp til. Knut Torbjørn er en fyr jeg alltid har hatt litt sansen for og som definitivt vil bli savnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2012 Hvil i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå