Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når går RBK-Chealse evt. hvor kjøpe billetter vil stå med kjernen...tror dere det blir fort utsolgt?

Vi må få tak i noen nye forsvarere og MIN menign er at KONAN ikke klarer å gjøre jobben sin, så jeg synes vi burde få tak i noen nye. Jeg mener også at ikke Steffen Iversen ikke burde spille men sette in KONE i steden for, han har utmerket seg best i Cl og synes han burde spille i en 4-5-1formasjon mot CHEALSe

Lenke til kommentar

personlig ville jeg sett en 4-4-2 ettersom vi har både Ivers og Konè, men det er meg da. Og det er nok ikke mange billetter som legges ut for salg nå, vil tro så godt som alle allerede er solgt. De ble jo solgt i pakker på alle kampene når det ble klart at Rosenborg kvalifiserte seg.

Lenke til kommentar

dårlig gjort...har ikke råd til å betale 1000kr for en slik billet, når det er reise og hotel i tilleg :(

 

er det ikke en sjanse å få kjøpt fra RBK.no eller kjernen.no?

 

eller hvis jeg kommer på kampen og kjøper?

 

Må dere slutte å tulle. Fredagen kl. 12.00 uka før kampen så legges singelbillettene ut. Det var faktisk overraskende få pakkeløsninger som ble solgt følte jeg.

 

 

gjør de??

Hvor mange kan jeg kjøpe og hvor??

Lenke til kommentar

Rosenborg skulle ha spilt 4-4-2 i flere år nå, men de tviholder på 4-3-3 filosofien. Det begynner å komme seg nå da, men gutta på brakka er faen meg paranoide når det gjelder å tenke nytt. Håper at et trenerbytte vil gjøre jobben, pluss det faktum at vi ikke har noe annet valg enn å tenke nytt.

 

Har ikke en så god følelse angående kampen i morra. Valencia kommer ikke til å undervurdere RBK, og vil sannsynligvis starte offensivt. Forsvarsrekka kommer til å slå huller. Vårt beste håp er vel at angrepet fungerer perfekt ifra start så vi får inn det første målet, slik at moralen til Valencia synker sammens med støtten ifra tribunen.

Lenke til kommentar

Valencia i forrige kamp spilte i Norge, undervurderte Rosenborg kraftig i tillegg til å være ganske så vaklende.

I morgen så spilles kampen på Mestalla, Valencia vet hvilken trussel Rosenborg utgjør, de har spilt på seg en smule selvtillit med 2-0 seier over Mallorca sist kamp og de er nesten så godt som ute av Champions League hvis de taper mot Rosenborg i morgen.

 

I rest my case...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...