Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Om Ivers kommer tilbake, og FFK blir nødt og selge Tarik for å berge økonomien, så har vi faktisk en del gode spisser og velge i, Ivers er vell i eldste laget til å prestere gjenvt over hele sesongen, Prica er jo litt småskadet hele tiden, Tarik er jo Tarik, Chibiuke blir vell bra i år, fått litt tid til å komme inn i laget.

 

 

Kan se ut til at vi har noe å glede oss til framover i vertfall :)

 

Men er Strandberg hentet som høyre-back eller midtstopper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at vi ikke har hentet Hedenstad er at han ikke vil vekk fra Stabæk. RBK har lenge prøvd å hente han uten suksess. Hoftun sa også i går at Høiland ser veldig mye bedre ut i år enn i fjor. Strandberg er hentet som stopper. Vi leter etter en back i utlandet.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt litt sånn "meh" med tanke på Steffen, men skal holde meg positiv nå i vårsesongen ihvertfall. Rade er ute en stund, så da er det greit å ha en type som er veldig lik Rade å putte inn. I tillegg får han vel lønn basert på prestasjon, så da er risikoen mye mindre for at det blir en failure.

Lenke til kommentar

Selv om jeg dessverre er skeptisk til hva Steffen kan prestere, føler jeg meg likevell sikker på at han kan tilføre oss ganske mye utenfor banen. Mtp det elendige sesongkortsalget så langt er det ikke utenkelig at en gammel "yndling" kan være med å overbevise mange av det som har satt seg på gjerdet!

 

Det viktigste med Steffen vil være rutinen og vinnerviljen, forrige sesong hadde vi ingen som stod frem da det buttet litt imot. En skal heller ikke undervurdere hvor viktig det er å ha en gjøgler i garderoben.

Nå må Hoftun hente (minst) Tarik og en høyreback :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...