Leo_Khenir Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Boti Goa? Bortsett fra ham er det vel ikke mange andre i stallen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Han er vel ikkje akkurat skadefri, ei heller er han I Noreg so vidt eg kjenner til? http://www.rbkweb.no/vis/8625 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Det eneste rette å gjøre i den saken er å terminere kontrakten. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Dang, glemte det. Vel, da har vi ingen spisser for tiden. Jamtfall/DFH som spisspar i serieåpningen? *shudder* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Jamtfall ble vel skadet igjen? Vi har jo DFH og Chibuike. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Ligger vel til rette for de to nå ja. Tipper at Iversen og Chibuike starter sesongen dersom han signerer etterhvert. (Jaja, spørs nå hvilken form han kan være i til seriepremieren da men) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Er ikke litt av greia med Iversen at han faktisk har holdt seg i fysisk form? Er vel bare kampform det skorter på der i gården, men er det en mann som ikke mangler motivasjon i en kamp mot Brann på Lerkendal, så er det vel Steffen. Edit: Samt alle som var på banen mot Brann sist, tipper de er ivrige på å revansjere et surt hjemmetap. Endret 14. februar 2012 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Sannelig om jeg vet. Om han er fit så går jeg ut ifra at han er bankers i startellevern, sålenge Prica er ute, iallefall. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Vi har jo DFH og Chibuike. Dette blir nok mest sannsynlig. Ikke noe dårlig utgangspunkt, men Fredheim Holm har jo føtter ben som er like porøse som Stratos, så jeg vil ikke gå ut ifra at det blir noe langvarig samarbeid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 DJ_Dark med livereferat fra møtet til Kjernen og RBK (Hoftun, Jønsson?) på Twitter. Anbefaler å lese seg igjennom det: https://twitter.com/#!/ctaraldsen 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Var Hoftun og Jönsson ja. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Ivers enig om kontrakt, på vei til medisinsk sjekk. På tide å kjøpe aksjer i Downtown og andre utesteder Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Hvilke "andre utesteder"? Kjøp heller noen ekstra i Downtown istedet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Moldskred: Jeg føler meg ubrukelig. Velkommen etter! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Ivers enig om kontrakt, på vei til medisinsk sjekk. På tide å kjøpe aksjer i Downtown og andre utesteder Skal familien hans fortsatt bo i London? Siden sønnen hans er i akademiet til Spurs Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Hvis økonomien til FFK rakner nå, bør vi se vårt snitt til å lokke Tarik nordover.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Satser på at Rambo2 gir nummeret til Tarik til Hoftun. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Nå vet jeg ikke hva som skjer på brakka, men klubben må da vel ha begynt å sett på muligheten for å få Tarik oppover? Markus ble i Trondheim, noe som bør være enda en grunn til at Tarik kanskje vil komme til Trondheim! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Håper Markus sendte kort til Tarik i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2012 Hahaha!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå