Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ikke se kun på tallene. Mye av bakgrunnen var også at han ofte ble byttet inn og da er det vanskelig å sette preg på kamper. I tillegg er han ung. Forventer du virkelig at en unggutt skal være ligaens mest effektive? Vi så uansett Mush som han er på slutten av sesongen. Da scoret han mange mål og oftere.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å score når du nesten ikke får ting servert. Du kan rett og slett ikke bare alltid skylde på spissen.

 

Når vi sier dette om Torres så blir vi latterlig gjort, men jeg er helt enig med deg. Joar fikk ikke mye å jobbe med. Måtte prestere mye på egenhånd og jeg tror Joar mer er en Torres type. Altså jakte bakrom med farten, smidigheten og boksen.

Lenke til kommentar

Jeg var selv en av de som var veldig kritisk mot Bakenga i perioden hvor vi var lengst nede.

Jeg etterlyste en målfarlig spiss som kunne ta over spillet når Prica ikke hadde dagen eller begynte med disse "ego-trippene" sine.

 

Nå må jeg dog si at jeg vil savne Joar, siden han hadde en veldig god vekst på slutten av sesongen, og jeg tror at hvis Prica skulle ha dratt denne sesongen, så ville ikke DFH og Bakenga på topp vært en dum kombinasjon, så fremt DFH kommer i form igjen.

Greit nok, utlandet frister utrolig, men jeg er stolt over at vi har spillere som Henriksen som tør å vente, og satser på å "ta igjen" for forrige sesong, en som var veldig skuffende både for oss og ganske sikkert Henriksen selv etter en fantastisk debut-sesong.

 

Svensson og Henriksen på midten blir dog veldig spennende, samt at vi har spillere som Selnæs som er på vei opp, så vi får glede oss over at Henriksen blir her iallefall et år til, samt ønske Bakenga all lykke i utlandet.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å score når du nesten ikke får ting servert. Du kan rett og slett ikke bare alltid skylde på spissen.

 

Når vi sier dette om Torres så blir vi latterlig gjort, men jeg er helt enig med deg. Joar fikk ikke mye å jobbe med. Måtte prestere mye på egenhånd og jeg tror Joar mer er en Torres type. Altså jakte bakrom med farten, smidigheten og boksen.

Såklart brukes Torres feil, men herregud for noen sjanser han har bommet og da. Vi ser jo lett at Mush er bedre når han spiller ren spiss. Kom nettopp på at Mush ved flere anledninger ble brukt som ving i år. Mye vanskeligere å score da.

Lenke til kommentar

Så klart har Torres bommet på store sjanser, men det har de aller fleste spisser gjort. Han hadde hatt mange flere sjanser om han hadde blitt brukt riktig. Mush blir brukt som Torres, feil. Som du nevner var han brukt som ving og i feil type spill. Da kan man ikke forvente at han skal gjøre det han er best til.

Lenke til kommentar

Såklart brukes Torres feil, men herregud for noen sjanser han har bommet og da. Vi ser jo lett at Mush er bedre når han spiller ren spiss. Kom nettopp på at Mush ved flere anledninger ble brukt som ving i år. Mye vanskeligere å score da.

 

Er det flere enn jeg som husker Joar sin bom i sluttminuttene mot FCK i CL-kvalik? Jævlig dyr bom :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke det, men det virker som folk her konstant prøver å få han til å se ut som en syndebukk, spesielt med tanke på at det ikke direkte var hans feil. Ballen var uansett på vei en annen retning og han hadde ikke rukket den om han hadde stått en gang.

Og hva faen skjer med at du sier han KUNNE kostet oss seriegullet? Er ikke BARE han som bommer på sjanser i løpet av en sesong. Det du har prestert å skrive der er faktisk helt utrolig latterlig, Priim.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener ikke å skylde på noen, men FCK fikk noen virkelig enkle mål i de kampene. Det var så forbanna nære, men likevel var det en del som manglet. Man kan like gjerne skylde på Steffen sin manglende hodestyrke, hvis man absolutt må skylde på noen. Jeg pleier å si at det sånn at hvis man ikke er god nok for å kvalifisere seg, så er man ikke god nok til å delta i cupen. Det hadde helt klart vært innbringende, men sisteplass i gruppa og 15 innslupne mål hadde blitt fasiten. Uansett tror jeg at den situasjonen som er på brakka nå er bra på en måte. Hvis de hadde fått solid påfyll hvert år hadde det kanskje aldri blitt opprydding der nede, og den er nok virkelig nødvendig. Mye unødvendige folk som er ansatt der uten at de gjør noe ut av seg. Det er i motbakke det går oppover, om 5 år tror jeg nok vi er der oppe igjen, med både fast plass på de øverste tabellplasseringene og jevnlig deltakelse i enten CL eller EL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...