Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg blir flau over å være RBKer når jeg leser på veggen til RBK på Facebook nå... Kommentarer som dette får meg til å synke under kontorpulten her:

 

Men herre folkens, vil han ikke være i RBK kan han bare stikke :) Ønsker dere, dere spillere som skal spille i klubben uten å ønske å være der? nei, vet dere hva.. ellers takk!

Signert Camilla A. Fjellestad som ser ut som ei blond bimbo på Facebook-bildet sitt. Fuck off!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir flau over å være RBKer når jeg leser på veggen til RBK på Facebook nå... Kommentarer som dette får meg til å synke under kontorpulten her:

 

Men herre folkens, vil han ikke være i RBK kan han bare stikke :) Ønsker dere, dere spillere som skal spille i klubben uten å ønske å være der? nei, vet dere hva.. ellers takk!

Signert Camilla A. Fjellestad som ser ut som ei blond bimbo på Facebook-bildet sitt. Fuck off!

Hvorfor er det så dumt? En spiller som ikke trives vil vanligvis ikke prestere bra heller. Fornøyd med Hoftun for en gangs skyld som tar pengene han sårt trenger og selger en urutinert spiss.

Lenke til kommentar

Hun sier her at Mush ikke VIL spille i Rosenborg. Det er bullshit, og det vet du også. Mush hadde ikke prestert noe dårligere om han ikke hadde blitt solgt i år, han hadde ikke sutret og klaget seg til en umiddelbar overgang. Sånn er ikke Joar, og det å insinuere at Bakenga aktivt har prøvd å komme seg vekk fordi han ikke trives i klubben er helt absurd. Punktum.

Lenke til kommentar

Ikke god nok? Jesus, hva har folk i mot Joar egentlig? 19 år, 12 mål i Tippeligaen i fjor. Bombesikker på at han hadde kunnet puttet 20 mål i år om han hadde blitt. Spisser slår sjeldent igjennom før de runder noen og tjue år uansett...

 

Jeg er glad vi får så mye penger for han, men jeg hadde gjerne sett han blitt her et år til.

Lenke til kommentar

imo er Bakenga et større talent enn Henriksen, siden han er litt nærmere å ha en ekstremferdighet enn han. Jeg tror ikke det var noen fordel for RBK at Henriksen ble, men for all del, morsomt å se spillere som foretrekker å bli i egen klubb, og ha litt klubbfølelse.

 

Men om han virkelig mener det han sier, bør han nesten signere ny kontrakt. Prisen kommer ikke til å gå opp for han, med mindre han imponerer noe voldsomt i TL og kanskje landslag 2012. Og akkurat det tviler jeg på at han gjør.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Syns det er veldig trist at Joar stikker, men vi får jo i det minste bra betalt for ham (Ref de fleste andre som har forlatt RBK de siste tiåret). Kommer til å savne ham, og tror han hadde fått en knallsesong dersom han hadde blitt.

 

Alltid trist å miste lokale unggutter, men skjønner jo forsåvidt at spillere har lyst til å dra ut og utforske litt de også.

Lenke til kommentar

imo er Bakenga et større talent enn Henriksen, siden han er litt nærmere å ha en ekstremferdighet enn han. Jeg tror ikke det var noen fordel for RBK at Henriksen ble, men for all del, morsomt å se spillere som foretrekker å bli i egen klubb, og ha litt klubbfølelse.

 

Men om han virkelig mener det han sier, bør han nesten signere ny kontrakt. Prisen kommer ikke til å gå opp for han, med mindre han imponerer noe voldsomt i TL og kanskje landslag 2012. Og akkurat det tviler jeg på at han gjør.

 

Bakenga var meget god foran mål til tider, og har fortsatt masse av potensialet, men etter min mening er spillere som Henriksen en mer sjelden vare. God skuddfot og pasningsfot kombinert med oversikt og forståelse for spillet. En spiller RBK har manglet siden Sapara. Han har allerede imponert på landslaget og er rimelig sikker på at han er med i Drillos tropp i år. Tror også the best is yet to come i TL.

 

Mulig vi ikke får 20 mill+ for han i ettertid, men en spiller som Henriksen er verdt mye mer for RBK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nettopp det. Henriksen er liksom god, men jeg ser ikke helt utviklingspotensialet i han. Da tror jeg det er mer å hente i en spiller som Bakenga, som helt klart ikke var ferdigutviklet, men har en ekstremferdighet ved å ha et killerinstinkt foran mål. Tror for Bakengas del at det var et dårlig valg å dra til utlandet allerede, for han kan fort finne på å ha et "Moa 2009 år" hvor det ikke gikk like bra.

 

Jeg tror ikke vi får noe særlig bedre fra Henriksen enn det vi så den første sesongen. Han holder høy TL standard, men nå holder ikke TL noe særlig bra standard i utgangspunktet. Skjelbred Mk. II.

Lenke til kommentar

Snakket lenge om det her på vors i går. Kom frem til at det egentlig er værre å miste Bakenga enn Henriksen. Det som også gjorde Henriksen så god i 2010 var at han hadde Annan bak der. Henriksen kunne kun fokusere på det offensive, mens Annan rydda det som kom bak der. De utfylte hverandre godt.

Hva som angår Priim vet jeg ikke. Bakenga var ikke dårlig for oss. Han hadde kanskje ikke alltid gode kamper, men han scora, som Martin sier, 12 mål for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...