kilik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Litt tvilsomt forsvar mot Aalesund: Fredrik Stoor- Andreas Nordvik - Miika Koppinen - Abdou Traoré Per Ciljan Skjelbred - Alexander Tettey - Øyvind Storflor Marek Sapara Steffen Iversen - Yssouf Koné Lenke til kommentar
anolop Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kanskje ikke... 3 av de som spiller der, skal jo fortsette til neste år... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva tror folk om å kjøpe Vadim Demidov fra Hønefoss.. Han har gjort en veldig bra sesong i 1.div, og imponert på landslaget.. Hva er han evt verdt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Han bør RBK definitivt prøve å kjøpe. Demidov er en spillende midtstopper som også kan vikariere som anker på midtbanen. Han har vært svært solid i år, både for Hønefoss og U-21-landslaget. Tipper han er verdt et sted mellom fire og seks millioner. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg ville hatt polske Dawid Janczyk på RBK Et større talent og en bedre spiss skal man lete lenge etter Men det er vel tvilsomt om Cska Moskva vil selge no særlig billig.... http://www.theoffside.com/world-football/a...id-janczyk.html Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 2-1 mot Aalesund ihvertfall Oh ah Sapara? Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Åherregud jeg beit negler der på slutten, men det gikk heldigvis bra da Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Flaut at Rosenborg legger seg bakpå for et Aalesund-lag som mangler en mann og ligger under. Fryktet en skrekkreprise ifra Lerkendal i sommer. Og hva faen Koppinen? Prøvde du å skaffe deg selv Europatur neste sommer eller? Makan. Det gikk jo bra til slutt da, og en helt grei slutt på en ikke så grei sesong. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Noen som tilfeldigvis har klipp av koppinenmålet? Så bare det raskt på tv2 og der kom det en ball relativt sakte og han bare smacket til med siden inn i mål. Det så ærlig talt ut som det var gjort med vilje. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hehe. Det var ikke med vilje. Eller.. Kanskje det var underbevistheten hans som gjorde det. Men han så ikke særlig stolt ut etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da fokuserer vi kun på CL. btw hvilken plass endte RBK på iår? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 En god 5. plass. Så da vinner bare Lillestrøm cupen og så får vi ihvertfall intertoto. Lenke til kommentar
mikaelfr Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da fokuserer vi kun på CL. btw hvilken plass endte RBK på iår? 5 plass Hehe. Det var ikke med vilje. Eller.. Kanskje det var underbevistheten hans som gjorde det. Men han så ikke særlig stolt ut etterpå. du ser at han sleiver! han skal slå til corner, men treffer leggskinnet. ren og skjær uheldighet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jaja, vi får håpe på LSK i cupfinalen, selv om jeg heller har lyst til å skyte meg selv.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Får håpe det blir første og siste gang jeg trenger å heie på Lillestrøm. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Og da gikk Lago... buhu... Endret 4. november 2007 av anolop Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvem har vi igjen i forsvar da? Stoor, Strand, Nordvik og Riseth? Var vel no snakk om at Kvarme skulle ta kvelden. Da sitter vi greit i det Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du må ikke glemme Basma, selv om jeg vil det Riseth passer også best på midten, synes jeg... Var vel noe rykter angående Tore Reginiussen KILDE Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja please, gi oss Reginiussen, det hadde vært kongen. Tviler litt på at han kommer, men det hadde vært fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå