Armageddon Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Du har tydeligvis gjort deg opp en mening og vil ikke endre den uansett hva. Har du vurdert å melde deg inn i FRP? 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Du har tydeligvis gjort deg opp en mening og vil ikke endre den uansett hva. Har du vurdert å melde deg inn i FRP? Neeh, er i mot politisk oppbygning i forhold til avvikling ved samtykke avgjørelser som det blir utført i Norsk politikk, så nei, støtter ikkje partimodulene vi bruker Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ingen er vel påtvunget til å like Mush. Han har vel ikke gjort så mye i RBK drakta at man kan forvente at alle skal elske han. Selv synes jeg han er god, men han er langt fra noen favoritt. Endret 3. desember 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Jaja. Vi snakker om Mush vi da. Du kan ha den ræva Mosh for deg selv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Du lever opp til standarden din. Endret 3. desember 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Fint intervju med Fredrik: http://www.youtube.com/watch?v=VBQJGudlisM 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article216867.ece Om Bakenga og Prica forsvinner over nyttår erklærer jeg seriegull 2012 som tapt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Måille og Vålerengen sniffer jo på Daniel Braaten, kan jo vurdere det samme på brakka? Problemet er at jeg tror vi må ha Nils Arne som sjef dersom det skal være noe poeng. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Blir virkelig lei meg om Joar forsvinner. Og hvis begge forsvinner sier jeg meg enig med Armageddon. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Mushaga Bakenga er aktuell for overgang til Bundesliga. «Ingen kommentar», sier RBK-ledelsen. «Ingen kommentar», sier agenten. «Ingen kommentar», sier Bakenga. Vi har en kommentar: Hold fingran av fatet! http://kjernen.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3119%3Afingran-av-fatet 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Om gutten har noe vett så blir han her og blir toppscorer istedet for å dra til Tyskland for å sitte på benken. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Det er mye bedre å utvikle seg i et trygt miljø som han har vokst opp med. Om han virkelig skulle slå igjennom på a-landslag osv, så får han nok fort tilbud som man ikke kan si nei til. Men per idag er han ikke i nærheten av nivået til å kunne spille i Bundesliga. Men han har absolutt potensialet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Vi ser jo hvor bra Ciljan gjør det i Bundesliga... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Kan skjønne unge fotballspillere at de ønsker å komme seg til større klubber, bedre fasiliteter på treninger og generelt bedre folk som jobber der etc, men når du ikke er god nok til å få noe unytte av det så burde det selvfølgelig være bedre å utvikle seg i TL, etablere seg på første laget, få a-landskamper også kan man evt. begynne å snuse på bedre klubber. Per dags dato er ikke Joar god nok for noen bundesliga klubb, han er langt fra et produkt som det Moa er. Selv om Joar kan bli veldig god, kan det også skade utviklingen hans ved å flytte på seg til utlandet og evt. slite med å tilpasse seg miljø, klubben og omgivelsene som han allerede har i Trondheim. Ser f.eks. på Jonas hvor mye han har voks på det året han har fått spille i RBK. Makan til utvikling. Gå fra en god junior spiller til å bli en av klubbens drivkrafter. Joar har potensiale til å bli en slik spiller han også. Vanskelig å spå hvor gode de blir, men jeg kan ikke tenke meg at Joar kommer til å få en bedre plass å være de neste årene enn i Trondheim slik ståa er. Men vil han gå til utlandet og bli glemt så er det hans valg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 HMG sier at klubben ikke har midler til noen særlig handling neste år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Haha, we're fucked. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Selg Prica og Lustig, så satser vi på juniorstallen vår! Woop wooop! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Lustig har gått til Celtic, gratis. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 *Dorsin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Hva kan Hroar Stjernen tilføre klubben? Har respekt for han for hans tidligere jobber, men jeg hadde sett at noen innen fotballen kunne kommet inn istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå