Snurreleif Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) At Örlund og Arason var de beste kan jeg være enig i, men det er en stund siden (tror jeg) vi satset på en av våre "egne" målvakter, kanskje det er på høy tid? Se bare på Sten Grytebust for AAFK. Edit: Midtsjø var forøvrig det talentet jeg glemte navnet til. Endret 29. november 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Bakenga er for inneffektiv. Djizuz kraist! Bakenga er den som scorer oftest på laget. (antall mål pr spilte min.) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Bakenga har jo vist hva en er god for de siste kampene. Sånn går det når han får spille fast. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Forøvrig, hadde Bakenga spilt like mye som Prica hadde Rosenborg hatt toppscoreren i år. Gitt samme målsnitt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Forøvrig så tenkte jeg litt på dette med toppscorere i TIppeligaen. Årets toppscorer er Mos Abdellaoue med 17 mål. Dette er lite til en toppscorer å være. Så tittet jeg tilbake i historien, og dette fant jeg: 1996 - Harald Brattbakk - 28 mål 1998 - Sigurd Rushfeldt - 27 mål Der snakker vi ekte toppscorere! Ett av de årene de spilte sammen hadde de visst 20 mål hver til den siste kampen, og de kom i en situasjon der de var alene med keeper, Brattbakk sentret til Rushfeldt så han fikk bli toppscorer. Så 21 til Rushfeldt og 20 til Brattbakk den sesongen. Ikke særlig tvil om at det var betydelig mer sus i serken på den tiden gitt. Og for all del, glem ikke at disse tallene er fra da serien hadde 14 lag, dvs 26 kamper. Og årets serie har 16 lag med 30 kamper, det gjør det enda mer imponerende. I toppårene hadde vår toppscorer et snitt på over 1 mål pr. kamp, det står det respekt av . Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Absolutt, men vi har desverre ikkje tradisjoner for å frambringe gode keepertalent. Örlund i lag med Arason vil eg påstå er dei beste keeperane vi har hatt. Her kan vi jo kanskje sjå litt på vår Keeper trener. Espen Johnsen hadde noen syke kamper når han hadde en god dag. Desverre hadde han ikke mange gode dager. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Var vell under kampen mot Lillestrøm nå i høst at Alsaker la fram statistikk mot Norges minst effektive spillere under kampen? Guess who won. Absolutt, men vi har desverre ikkje tradisjoner for å frambringe gode keepertalent. Örlund i lag med Arason vil eg påstå er dei beste keeperane vi har hatt. Her kan vi jo kanskje sjå litt på vår Keeper trener. Espen Johnsen hadde noen syke kamper når han hadde en god dag. Desverre hadde han ikke mange gode dager. Husker landskampen mot Spania. Der kunne ingen i verden ha stått bedre. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Var vell under kampen mot Lillestrøm nå i høst at Alsaker la fram statistikk mot Norges minst effektive spillere under kampen? Guess who won. Ja, og vi ser jo hvordan det har gått etter det... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Var vell under kampen mot Lillestrøm nå i høst at Alsaker la fram statistikk mot Norges minst effektive spillere under kampen? Guess who won. Ja, og vi ser jo hvordan det har gått etter det... Vi har vunent en del kamper mens han har vært på benken ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Han har scoret 5 på de fire siste, mest fordi han har fått startet kamper. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Priim: Kom tilbake når du har noe vettugt å si. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Bakenga viser det vi trenger av spillere. Har han vinnervilje, lyst til å vinne og løper mye. Det er mye av det samme som Svensson har tilført laget i år! Prica dessverre er ikke glad når han spiler og det preger prestasjonene hans til de grader! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Vil ha med Prica en sesong til, men etter eller i løpet av neste sesong så er jeg 99% sikker på at Bakenga er førstevalg foran Prica. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Tror ikke Prica er den typen som ikke tåler benktilværelse over lengre tid... Jeg mener at vi børr selge han i vinter så får vi kanskje noen mill for han(viss vi er heldige).. For jeg mener det er like greit å kjøre på med Bakenga fra sesongstart..... 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Priim: Kom tilbake når du har noe vettugt å si. Kva er vettugt? Anyhow, syns ikke Bakenga er noe god fotballspiller. Syns enkelt og greit han ikke er bra nok, vi trenger en bedre målscorer. Vi hadde noe greit på gang med Iversen og Prica. Prica og Bakenga funka ikkje heilt, Chibiuke og Prica fungerte greit til tider, kanskje spesielt dei 2 første kampene til Chibiuke. Bakenga er vell en bakromsspiss, som fomler mye, bommer på åpenbare sjangser, litt lik det Kim Holmen var i Lyn. Trenger vi noe sånt? neeh. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Bakenga er jævla mye bedre enn Holmen. Husk at gutten er ung! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Joar <3 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Einaste positive eg kan sjå med Bakenga er at han aldri blir god nok til å komme seg vidare, så en spiss vi faktisk kan ha i troppen noen år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Haters gonna hate... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Ain't no love in the fast life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå