Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke lønn som gjorde at han har sagt nei til utallige kontraktsforslag da?

 

Noe er i alle fall galt hvis til og med Tromsø matcher oss på lønn...

 

Han sa jo så, men jeg tviler på at Tromsø klarer og matche Rosenborg sine tilbud når det kommer til økonomiske spørsmål. Dermed må det jo være andre grunner til at han ikke signerte ny kontrakt eller?

Lenke til kommentar
Var det ikke lønn som gjorde at han har sagt nei til utallige kontraktsforslag da?

 

Noe er i alle fall galt hvis til og med Tromsø matcher oss på lønn...

 

Han sa jo så, men jeg tviler på at Tromsø klarer og matche Rosenborg sine tilbud når det kommer til økonomiske spørsmål. Dermed må det jo være andre grunner til at han ikke signerte ny kontrakt eller?

 

For flaut å fortsette i RBK ettersom ingen utenlandske vil ha han til tross for en del skryt fra hans side? :p

 

 

Blir nok Trond Sollied ja.

Lenke til kommentar

Ja Stoor har vært en stor skuffelse. (tror jeg har blitt påvirket av kjernenradiositater på forige side) Det er dog vanskelig å finne forsvarstalenter for en billig penge, og vi kan strengt tatt ikke handle spillere fra utenfor EU, da må i alle fall noen av Afrikanerne selges.

Blir spennende å se til neste år, ettersom hele forsvarsrekken blir så godt som byttet ut.

Lenke til kommentar
Rosenborg kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta efter onsdagen den 24 oktober 2007. aldri tidigare har jag ”live” upplevt en sådan stämning som jag gjorde på Lerkendal denna kväll. Och då skall det sägas att jag ändå varit på ett fullsatt Camp Nou som firade sitt första ligaguld på flera år (2005).

SvenskaFans

Lenke til kommentar
Rosenborg kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta efter onsdagen den 24 oktober 2007. aldri tidigare har jag ”live” upplevt en sådan stämning som jag gjorde på Lerkendal denna kväll. Och då skall det sägas att jag ändå varit på ett fullsatt Camp Nou som firade sitt första ligaguld på flera år (2005).

SvenskaFans

 

 

Camp nou ja..... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...