Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i utgangspunktet i mot å kaste trenere på dør etter kun en sesong, men jeg ser veldig lite positivt som JJ har tilført oss i løpet av det knappe året han har vært her. Dessverre virker han å være for svak til å trene RBK, iallfall slik situasjonen er på Brakk i dag.

Det hadde vært fint å tatt en saklig diskusjon på hvofor (ikke) han skal fortsette i RBK, så dersom noen er lysten på en slik diskusjon er jeg med :)

Lenke til kommentar

Som personlighet og støtteperson virker han ikke spesielt sterk. På intervjuer virker han veldig snodig og vil bare vri temaet vekk på noe annet enn å svare på det som egentlig etterspørres. Jeg må si meg ganske enig med deg, hva har han egentlig tilført laget i løpet av ett år? Det er jo kort tid selvsagt, men ikke SÅ kort heller. Jeg har fulgt litt lite med til å foreta noen konklusjon på akkurat dette, men det kan kanskje du si noe om?

Lenke til kommentar

Cry me a river.

Det verste er at du tror Janne er rett mann for RBK. Mannen motiverer jo like mye som et lik. Du ser jo ingen glede lenger. Under Nils Arne så løp jo faen meg spillerne til de blødde. Under Janne gjør de ikke mer enn at de kan ta seg en rolig kveld etter kampen.

Sorry ass. Hadde det vært en trener med ambisjoner og muligheten til å snu noe så, yes, men mannen kommer ikke til å klare å motivere noen som helst med den baby-talken han har i pausa.

Lenke til kommentar

Å ansette Eggen blir som hostesaft til kolsen. Hjelper en liten stund men blir verre når den forsvinner. Jeg vet ikke hva Jønnson snakker om nede i garderoben før og etter omgangene, men noe sier meg at det er der problemet ligger. Men spillerne kan ikke komme unna at de virker som en udugelig gjeng med førsteklassinger når de trenger motivasjon i tåteflaska foran hver kamp. Hva skjedde med å ta et oppgjør med seg selv og shape the fuck up?

Glad denne sesongen er avgjort så jeg slipper å bekymre meg for hvor lavmål neste kamp blir. Nå har de ett helt vinterhalvår på å innse hvor problemet ligger. Og bare Tippeligaen å se frem til. Herregud det blir kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...