Emils. Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 De som burde være flaue er de som går utpå gressmata og presterer å drite seg ut mot Brann, Ranheim og Tromsø. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Cry me a river. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Enig Martin. Folk som roper at Janne må ut har verkeleg skjønt det... Endret 20. november 2011 av Tafsen 1 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Er i utgangspunktet i mot å kaste trenere på dør etter kun en sesong, men jeg ser veldig lite positivt som JJ har tilført oss i løpet av det knappe året han har vært her. Dessverre virker han å være for svak til å trene RBK, iallfall slik situasjonen er på Brakk i dag. Det hadde vært fint å tatt en saklig diskusjon på hvofor (ikke) han skal fortsette i RBK, så dersom noen er lysten på en slik diskusjon er jeg med Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Som personlighet og støtteperson virker han ikke spesielt sterk. På intervjuer virker han veldig snodig og vil bare vri temaet vekk på noe annet enn å svare på det som egentlig etterspørres. Jeg må si meg ganske enig med deg, hva har han egentlig tilført laget i løpet av ett år? Det er jo kort tid selvsagt, men ikke SÅ kort heller. Jeg har fulgt litt lite med til å foreta noen konklusjon på akkurat dette, men det kan kanskje du si noe om? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Cry me a river. Det verste er at du tror Janne er rett mann for RBK. Mannen motiverer jo like mye som et lik. Du ser jo ingen glede lenger. Under Nils Arne så løp jo faen meg spillerne til de blødde. Under Janne gjør de ikke mer enn at de kan ta seg en rolig kveld etter kampen. Sorry ass. Hadde det vært en trener med ambisjoner og muligheten til å snu noe så, yes, men mannen kommer ikke til å klare å motivere noen som helst med den baby-talken han har i pausa. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hvis ledelsen skulle bruke Nils Arnes krisekort igjen, så kommer jeg til å flytte til utlandet, så langt unna Trondheim som mulig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Å ansette Eggen blir som hostesaft til kolsen. Hjelper en liten stund men blir verre når den forsvinner. Jeg vet ikke hva Jønnson snakker om nede i garderoben før og etter omgangene, men noe sier meg at det er der problemet ligger. Men spillerne kan ikke komme unna at de virker som en udugelig gjeng med førsteklassinger når de trenger motivasjon i tåteflaska foran hver kamp. Hva skjedde med å ta et oppgjør med seg selv og shape the fuck up? Glad denne sesongen er avgjort så jeg slipper å bekymre meg for hvor lavmål neste kamp blir. Nå har de ett helt vinterhalvår på å innse hvor problemet ligger. Og bare Tippeligaen å se frem til. Herregud det blir kjedelig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Mente aldri at Nils Arne skulle få sjansen, jeg poengterte at den mannen motiverte og var flinke med spillerne. Det er jo ikke uten grunn at han har fått til det han har fått til. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Er en koselig mann i Ålesund som ikkje lika å bli pissa på. Kanskje dei burde høre om han har lyst å lede et lag med ambisjoner. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 RBK fortjener ikke en så kul type som Rekdal. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Det laget som får Rekdal som trener har gjort et kupp. Jeg vil gjerne ha han til Brann Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Blir kvalm av å lese på veggen til RBK på face.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Blir kvalm av å lese på veggen til RBK på face.... Uff, ja.. Sykt mye sutring der nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Blir kvalm av å lese på veggen til RBK på face.... Copycat... Jeg skrev det på forrige side i tråden her. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Ja, jeg vet det Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Vært en trist sesong, men tviler på at det å gjøre mye forandringer i trenerteamet å lignende er løsninge, gi mannen litt mer tid. Ellers syns eg vi skal høre med Rekdal om han har lyst til å vinne noe som faktisk betyr noe 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 http://www.rbk.no/incoming/article215493.ece?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Det må handles forsvarere ser jeg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Det har vi visst lenge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Ja'a, men nå er det bekreftet, så da er det vel bare å finne spillere. Jeg forventer toppspillere inn. Ikke juniorer fra 1.div. Er det for mye forlangt egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå