Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forsøker å formulere noe nøytralt om Kjernen vs Rade (jeg sto på Kjernen-feltet i går), men finner det vanskelig å finne ord.

På den ene siden skjønner jeg Kjernen som er frustrerte over å ligge under 1-6 mot Brann på hjemmebane, på den andre siden skjønner jeg Rade som sliter med det samme.

Allikevel synes jeg det er håpløst å pipe på angriperene, all den tid det faktisk var forsvarerne som gang på gang var helt på jordet. Ikke glem at Prica faktisk endte med en assist og et mål i går - og RBK scora faktisk 3 mål mot Brann på Lerkendal, som any given day skal være seier. Unntatt i går.

Edit: Jeg var forøvrig ikke blant dem på Øvre Adressa som pep på egne spillere. Ja, jeg var frustrert når dårlige avgjørelser ble tatt, men piping på egne spillere er jeg sterkt imot.

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At det ble Prica som fikk støyten etter kampen har nok kun med gesten han hadde mot egen fans. Man blir dessverre ikke fornuftig når det kommer til fotball. Følelsene er der og da og man må slippe de fri. Det forstår Prica tror jeg. Han var iallefall meget ydmyk etter kampen. Synes forøvrig at RBK spilte bra til tider, men det raknet selvsagt når det ble så utrolig mange mål imot. Enkeltmannfeil i starten ødela hele kampen.

Lenke til kommentar

Fint at han beklager seg. Gjør det ihvertfall lettere å forstå Rade også, selv om det dummeste du gjør er å kjefte på egne supportere etter en slik match.

Nå som tapet er glemt så kan man se på matchen i går med andre øyne. Jeg vet jeg gikk over grensen i går, og angrer bittert i dag, men i kampens hete blander følelsene seg når man blir pissa på av Brann på vår egen lekestue.

Håper Prica og kjernen kan forsøke å se på det hele med et smil. Jeg mener selvfølgelig at man ikke skal pipe på egne spillere uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...