Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Fredrik Stoor har vært veldig god i andre omgangen.."

 

"Hmm.. Kan det ha noe med at han bare har vært på banen i andre omgangen?"

 

--

 

"Det er noe vi har glemt å nevne.. Trond Henriksen har fått en 100% record som Rosenborg trener. Kanskje vi skal ansaette han på fulltid?"

 

"Godt forslag. Vi får håpe Svendsen har fått det med seg.."

 

Radio Kjernen :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

5 muligheter for Europa-spill neste år:

 

1. Beholde 5.plass i TL og Lillestrøm vinner cupen: Intertoto-cup.

2. Vinne "fair-play"-plass (generelt er det færrest røde/gule kort av de ikke-kvalifiserte TL-lagene): UEFA-cup.

3. Få 6.plass eller 7.plass og laget/lagene foran takker nei til Intertoto: Intertoto-cup.

4. Få tredjeplass i CL-gruppa og vinne UEFA-cupen: UEFA-cup.

5. Vinne Champions League: Champions League.

Lenke til kommentar

Purken var faen meg latterlig der de sto. Jeg sto like ved så jeg fikk med meg det som skjedde. Politiet kom for å ta banneret etter at Konè scoret, så det var en del hopping og knuffing. Tror alle tok i litt ekstra når politiet kom. Når de skulle ta banneret utviklet det seg til en tautrekking, og det ble enda mer dytting. Skandaløst at man behandler supportere på denne måten. En som hadde med seg ungen sin måtte forlate tribunen siden ungen var helt forskremt.

 

Enda et banner måtte fjernes på øvre adressa hvor det sto "Tørum e konge". Faen meg ren idioti ifra ledelsen på kampen.

 

Kampen var grei da bortsett ifra en kjedelig andre omgang. Men det er faen meg vanskelig å nyte seieren når bacon-svinene ødelegger.

Lenke til kommentar
En som hadde med seg ungen sin måtte forlate tribunen siden ungen var helt forskremt.

 

Det var på grunn av tilte sangen. De hadde plassert seg litt feil og ble rett og slett overkjørt av 10-15 personer som kom hoppende/dyttene mot dem, og det eneste man kan gjøre da er å hoppe videre selv, men siden det ikke gikk ble litt kaos. Ikke noe alvorlig.

Perfekt timet, med tiltesangen når purken kom. Hu så litt småskremt ut (purken), hehe.

Lenke til kommentar

Nå i ettertid så tror jeg folk tok litt for hardt i og det ble jo egentlig bare hetsing til slutt. Selv synes jeg ikke Svendsen er et svin, men han trenger absolutt å få høre kritikk. Et banner hvor det hadde stått f.eks "Flere må gå" eller "Sirkus Lerkendal" hadde holdt. Når kjernen begynte å synge "Svendsen vagge når han går" ba Vidar Riseth om å roe oss ned ifra banen, noe jeg skjønner godt. Men det betyr ikke at det rettferdiggjør måten politiet oppførte seg.

Lenke til kommentar
5 muligheter for Europa-spill neste år:

 

1. Beholde 5.plass i TL og Lillestrøm vinner cupen: Intertoto-cup.

2. Vinne "fair-play"-plass (generelt er det færrest røde/gule kort av de ikke-kvalifiserte TL-lagene): UEFA-cup.

3. Få 6.plass eller 7.plass og laget/lagene foran takker nei til Intertoto: Intertoto-cup.

4. Få tredjeplass i CL-gruppa og vinne UEFA-cupen: UEFA-cup.

5. Vinne Champions League: Champions League.

Tror de to første er mest sannynlig. Trist at RBK ikke spiller CL neste år, og det kommer fra en bergenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...