Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

At man presterer å sparke en så god trener er godt gjort. På det punktet får Rosenborg gullmedalje. Hva må man gjøre for å bli godtatt i Rosenborg? Skjønner jo at man vil ha gull, det vil jo alle lag. Men her mener jeg at Tørum burde fått mere tid. Det har han så absolutt fortjent.

Når vi ser pressekonferansen, ser vi at denne mannen virkelig er glad i klubben og det er et prinsipp hvis man vil vinne noe.

Hadde jeg møtt det styret, hadde jeg steina hver av de om det så hadde vært med blyant og hviskler! Inkludert Eggen Jr som er verdensmester i alt. Makan til sær fyr tror jeg ikke finnes!

 

Edit: Skreiv Nils Arne Eggen, mente Eggen Jr.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit at det er mye sympati ute og går altså, men Tørums avgang var egentlig allerede et faktum allerede for et par måneder siden. Da var det ikke mange protester og se. Er jo forståelig at forholdet mellom sportsdirektør og trener er kjølig når man diskuterer avganger. Eggen Jr er ikke noe kjernekar(hint) hos trøndere nå, men er rimelig sikker på at både trenere og styret kan hente seg inn igjen. Det er mye som kan skje på en vinter, og når de første kampene er vunnet i tidlig vår, vil dette bare være nok et kapittel i eventyret.

 

BTW: Steine Nils Arne Eggen? Hva faen har han gjort galt?

Lenke til kommentar

Mulig Tørum hadde kunnet fått til et godt lag, men når styret jobber imot en er det ikke enkelt. Om styret skulle ha gått hadde det hvertfall tatt tid å bygge opp et nytt lag. Tror nok det var best for alle at Tørum gikk, men som sagt, man kunne ha ventet litt til. Så får vi se hvordan Henriksen gjør det da. Kanskje han blir trener på fulltid. :p

Lenke til kommentar
Mulig Tørum hadde kunnet fått til et godt lag, men når styret jobber imot en er det ikke enkelt. Om styret skulle ha gått hadde det hvertfall tatt tid å bygge opp et nytt lag. Tror nok det var best for alle at Tørum gikk, men som sagt, man kunne ha ventet litt til. Så får vi se hvordan Henriksen gjør det da. Kanskje han blir trener på fulltid. :p

 

Ihvertfall ut halve neste sesong :)

Og så tar assistenten hans over igjen.

And the wheel keeps on turnin.

Lenke til kommentar
Henriksen trener nok RBK til neste oktober og da tar Kåre over trenerjobben. Lurer på hvem som blir assistenten hans jeg? :p Helt tåpelig opplegg som bedrives på Brakka nå.

 

På denne tiden neste år er Mini Jakobsen hovedtrener med Bjørn Wirkola som assistent. Sapara og Per Ciljan er kjøpt opp av Brann, mens RBK har hentet Ragamuffin St. Useless fra Barbados og Meelis Kukk fra Latvia. Laget spiller i en sinnsykt offensiv 2-2-6 formasjon pga. en kombinasjon av mangel på forsvarsspillere og et nytt styrevedtak som slår fast at siden 4-3-3 ikke fungerte, må RBK satse enda mer offensivt for å bli en internasjonal toppklubb. Det hele ender med nedrykk til Adeccoligaen og relativt tung medisinering for mesteparten av styret.

 

Eller kanskje vi får henta Sollied. Det er faen hakke meg det eneste jeg kommer til å akseptere. RBK bør være forberedt på å lease Lerkendal ut til Sirkus Merano om så skal til for å skrape sammen nok penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...