Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ble irriterende ''fancy'' idag ja. Spesielt når det står 1-0 i lang lang tid. Heldigvis gikk det veien til slutt. Målene kom ikke fra noe fancy heller, så kanskje de oppfatter dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Bare meg som mener at den største synderen på baklengsen var Örlund? 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Bra vi fikk sikra seieren, hadde jo nok sjanser til å vinne 10-1. Men tror faktisk det her kan være positivt for selvtilliten foran neste kamp. Vite at vi klarer å snu en kamp. Ellers må jeg si Chibuke og Dockal gjorde en god kamp! Lustig var tragisk dårlig defensivt i kampen her, gadd ikke springe etter spillerne hvis han mistet ballen f.eks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Biffen ute mot Enga da. En smule krise. Enda værre at kortet han fikk var av den latterlige sorten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Merkelig at han gadd å ta tak i Sogndal-spilleren når ballen var langt helvete vekk og var på vei ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Ikke bare det, men Sogndal-spilleren var værre før Biffen begynte å holde. Hele greia var bare idiotisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Bare meg som mener at den største synderen på baklengsen var Örlund? Nja... Som tidligere målvakt så er det verste som skjer en som kommer kjapt inn i ballbanen (som er for langt unna til at du kan sjanse på å komme ut) fra intet. Da er det verre med markeringene som glipper etter min mening, men igjen så er noe av det vanskeligste å forsvare nettopp dødballer som er klokkerene. Bedre nivå på innlegget som kom inn i RBK-boksen får man ikke i Norsk tippeliga, godt angrep av Sogndal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Godt innlegg, for all del. Jeg bare synes Örlund feilberegner når innlegget slås og dermed ikke greier å hente seg inn igjen. Lenke til kommentar
netchat Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Bare meg som mener at den største synderen på baklengsen var Örlund? Enig. Fra min posisjon på tribunen virket det som det var dårlig kommunikasjon mellom Ørlund og forsvarspillerne. Det har han ansvaret for i en slik situasjon, hvis så var tilfelle. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det var jo Lustig som glapp i markeringen. Lustig var generelt dårlig defensivt i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Joda, men se også på Örlund. Det at Lustig mister markeringen er en ting. Greia er at midt i innlegget har Örlund løpt ut før det går opp for han at han er feilplassert. Han greier aldri å hente seg inn. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det var jo Lustig som glapp i markeringen. Lustig var generelt dårlig defensivt i går. Lustig er generelt dårlig defansivt. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det er mi meining iallfall. I 2011 synst eg Lustig stort sett har vært rævva defansivt, han har gjort _veldig_ mange dårlege taktiske valg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg er enig, Lustig kan være god offensivt, men defensivt er han dårlig, og spesielt i går! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Er det tabu å nevne ordet gull nå? Med seier på Ullevaal så kjenner jeg roseduften nærme seg i det fjerne! Endret 23. september 2011 av Benitez Lenke til kommentar
eveant Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg tror ordet "roseduften" er tabu. Molde er jo kjent som rosenes by. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Misforstår du meg nå, eller misforstår jeg deg? Var derfor jeg brukte ordet roseduft Lenke til kommentar
eveant Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Da tror jeg at jeg missforstår deg. Du kjenner roseduft når vi nærmere oss gull? :S Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Når vi nærmer oss Molde på topp din sopp! Uansett så kjenner jeg bare drittstanken. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå