Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Samme gjør Dorran. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Wow, tidenes minst engasjerte kommentator ved scoringen. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 0-4, greit resultat så langt i vertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Tror vi vinner denne, men er ikke helt sikker enda. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Ok, bra resultat. Men det er latterlig hvor mange pasninger som går sidelengs eller bakover når RBK prøver å sette fart framover. Det virker som spillerne setter possesion over alt. Endret 12. september 2011 av Torinogut Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Skulle ønske det var Molde vi slo 6-0 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 RBK har vært rimelig effektive i dag. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ingen overbevisende kamp i kveld, men et slikt resultat må i alle fall gjøre NOE positivt med selvtilliten til gutta. Håper det får positive følger for kampene fremover. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Bakenga må i alle fall finne seg en ny klubb. Makan til talentløs pjokk skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Synes da Bakenga gjorde et greit innhopp i kveld. Gutten blir han, han er jo bleieunge enda. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Rosenborg - ole ole ole! 13-0 på to kamper, lett! Og btw, begge straffene er helt greie. Flott dømming! Bakenga må i alle fall finne seg en ny klubb. Makan til talentløs pjokk skal man lete lenge etter. Spar meg... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Hva skal han spare deg for? Bakenga er jo elendig. Han scorer mot et lag som ikke vinner. Mot de beste presterer han knapt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg er enig i at Bakenga ikke er direkte god, men vi bør beholde han. Han kan bli god. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 En Bakenga å hive inn når Prica/Chibbu begynner å bli slitne, er genialt. Fyren er hinsides god i bakrom, og han kan å avslutte. Han er bedre enn alle andre spissene vi har i klubben. Elendig er han ikke, og jeg håper han blir i klubben lenge. 4 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Synes Svensson nok en gang var veldig god. Fantastisk pasning til Bakenga på første goalen hans. Men det er helt klart riktig som du sier MartinF. Perfekt å sette inn Bakenga der ! Synes laget ser godt ut nå Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Hvem faen fant på å kalle Dorsin for Dorran? Å vinne 0-6 på en kamp man ikke spiller særlig godt i er helt greit. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ja, det var veldig godt å se at vi satte sjansene våre idag ! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg må slutte å se på RBK kamper på permanent basis, de få gangene jeg ikke ser på de spille så vinner de med kalas-sifre.. Hvordan klarte Chibbu seg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Chibbu klarte seg veldig greit, men ble litt usynlig utover i andre omgang. Tror det var mye fordi Prica fikk seg en smell, og samarbeidet de to i mellom ikke ble helt det samme. Uansett, en meget god debut med scoring og mye pene vendinger og pasninger. -- Jeg syns fortsatt det er så sykt mindfuck når Joar åpner kjeften.. Du forventer ikke dette før han åpner kjeften! http://www.youtube.com/watch?v=dHPjOpHjXzA Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=G06SSbNPTrA&feature=player_embedded Chibbu er iallefall veldig happy. Happy altså, veldig happy Endret 12. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå