Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Håper de er klare over at det nå kun er Sollied som kommer til å bli akseptert som ny hovedtrener i RBK, og at de har avklart hans overgang til RBK tilstrekkelig på forhånd slik at han er på plass senest på nyåret.

 

Hvis ikke blir det vel samma leksa med exit Henriksen til neste sommer. Erik Hoftun neste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var rett og slett vondt å se utdraget fra pressekonferansen på sportsnyhetene nå. Stakkars Tørum. Jeg er ikke Rosenborgsupporter, men har alltid hatt sansen for Tørum og syns han fortjener respekt for det han har gjort i klubben. Synd det måtte ende sånn, men det er jo ganske så typisk. Sånn jeg har forstått det ønsket de fleste rbk-supporterene at han skulle fortsette også. Men dessverre har det tilsynelatende utviklet seg en sparke-treneren-trend i Rosenborgledelsen.

Lenke til kommentar

Helt korrekt å sparke Tørum, men måten det skjer på...ja, det meste er vel sagt om den saken. Tørum mislyktes totalt i Tippeligaen, og det er der det teller. Hadde han vært en rutinert trener som har bevist hva han er god for, kunne jeg vært tilbøyelig til å gi ham mer tid. Men i denne situasjonen kan vi rett og slett ikke se på så dårlige sportslige resultater i et håp om å skape kontinuitet.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett klipp fra pressekonferansen, så var det mye rart inni hodet mitt. Først og fremst føler jeg med Tørum som jeg mener har gjort en veldig god jobb og stått imot på en glimrende måte. For det andre, så vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte når Terje Svendsen ble spurt om ikke han skal ta sin hatt og gå. Noe må gjøres, som for eksempel å få kvitt den kompis-mentaliteten det råder i styret. Det er ihvertfall min oppfatning.

Lenke til kommentar
Helt korrekt å sparke Tørum, men måten det skjer på...ja, det meste er vel sagt om den saken. Tørum mislyktes totalt i Tippeligaen, og det er der det teller. Hadde han vært en rutinert trener som har bevist hva han er god for, kunne jeg vært tilbøyelig til å gi ham mer tid. Men i denne situasjonen kan vi rett og slett ikke se på så dårlige sportslige resultater i et håp om å skape kontinuitet.

Jodda.... en dårlig sesong har det vært, men blir det ikke bestandig det når man er inne i et generasjons-skifte da? Tror faktisk ikke denne sesongen hadde blitt så veldig mye bedre med en annen trener heller... dessuten har jeg en snikende følelse av at Tørum ikke akkurat fikk frie tøyler til å styre laget som han selv ville.

Jeg må nok si meg uenig i at det var korrekt å sparke Tørum..... tror heller styret kunne tatt hatten sin og gått.

Lenke til kommentar

VG skriver at nesten 100% av spillerne ville ha Tørum sparket. Når det er så stor mistillit til treneren blant spillerne har man nesten ikke noe valg.

 

I Adressa i dag kommer det også fram store samarbeidsproblemer mellom Tørum og Eggen jr.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Dagbladet: "VG mener å vite at nesten 100 prosent av spillerne i RBK ønsket å fjerne Knut Tørum, med ett eller to unntak".

 

http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/26/516274.html

 

 

the curse of the Rosenborg troll strikes again...

http://www.chelseapies.tv/2007/10/having_d...e_mourinho.html

 

Tørum-sparkingen også toppsak på Goal.com og UEFA.com.

 

Ja, VG ja. De mener å vite. Goddamn. Trodde vi hadde stoppet å ta de seriøst for lenge siden. Forøvrig er sakene på UEFA skrevet av nordmenn. Noe jeg la merke til, hehe. *sjekke goal*

 

 

 

Frekt, Rosenborg fikk en spiller på rundens lag på goal.com. Sweeet!

 

Bjorn Tore Kvarme (Rosenborg): David Silva and Fernando Morientes were made to look ordinary despite already having scored 10 goals between them this season. Rosenborg are now second in the group, ahead of Valencia and Schalke.

 

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=457734

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du denne da?

 

fra dagens Adressa:

 

"I forrige uke ønsket også spillerne å snakke med styret. Tema var Knut Tørum. Tirsdag morgen møtte spillerutvalget, bestående av Per Ciljan Skjelbred, Steffen Iversen, Roar Strand, Bjørn Tore Kvarme og Vidar Riseth, styret ved Svendsen og Torbjørn Aas. Der ble det rettet tøff kritikk mot treneren".

 

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article93032.ece

 

Bare Sapara, Kone og Traore som har forsvart Tørum.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
VG skriver at nesten 100% av spillerne ville ha Tørum sparket. Når det er så stor mistillit til treneren blant spillerne har man nesten ikke noe valg.

 

I Adressa i dag kommer det også fram store samarbeidsproblemer mellom Tørum og Eggen jr.

Men hvem startet dette?

Jeg tror at en eller annen i ledelsen har vært sleivkjefta og prata om at de ikke liker Tørum og hans metoder, så har de som har vært i klubben lengst og har best kontakter i ledelsen av spillerne støttet dette av gammel vane så og si....

De gamle har påvirket de yngre o.s.v.....

Og når det gjelder Knut T. Eggen..... Han slutta som trener i Fredrikstad fordi Morgan Andersen ville ha for mye makt som sportsdirektør..... Så blir han ansatt som sportsdirektør i Rosenborg, og der legger han treneren for hat..... nettopp fordi Tørum ikke ville at Eggen skulle blande seg inn i treningene og lignende... Eksakt samme årsak som han selv sluttet som trener for....

Jeg mista det meste av min respekt for Eggen jr. etter hans håndtering av denne saken.

Lenke til kommentar

Rosenborg har de mest jævla idiotene i styret. Sånn har det alltid vært, føler jeg.

 

De behandler trenere, og jeg har sett de behandler enkeltspillere som dritt.. Fryser de ut..

 

* Håper at RBK ikke får Trond Sollied, de fortjener ikke en så god trener.

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...