eveant Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 7-0 a gett. Det er vel bare i Norge at sånne resultater kommer etter tosifret antall kamper uten seier. Men morro da, og seiersrekka fortsetter nok mot Særp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Er ikke rart vi har status som "Norges største medgangs-supporter klubb", merker nesten samtlige trøndere (og flere) på facebooken tar av helt etter EN kamp, de samme som har holdt kjeft tidligere i sesongen og mener JEG er teit fordi jeg fortsatt mener dette har vært den dårligste sesongen til RBK i moderne historie :!: Endret 29. august 2011 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Er ikke rart vi har status som "Norges største medgangs-supporter klubb", merker nesten samtlige trøndere (og flere) på facebooken tar av helt etter EN kamp, de samme som har holdt kjeft tidligere i sesongen og mener JEG er teit fordi jeg fortsatt mener dette har vært den dårligste sesongen til RBK i moderne historie :!: Helt enig der, selv om jeg selv er trofast. Men for å si noe om kampen, hvor finner de disse dommerne??! Anyways, var jo rimlig digg resultat! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Skulle stått 10-0, men vi skal ikke klage... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Skulle stått 10-0, men vi skal ikke klage... Hadde sidedommeren hatt briller hadde det hvert 8-0, kanskje 9-0 også. Men life goes on Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Ja, 8-0 skulle det vært uansett. Men Prica hadde to 100% sjanser som han burde sette også. Var totalt overkjøring, selv med en liten dødperiode i andre omgang. Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Må ha vært en gledens dag for alle RBK-fans, dette, ja. Er bare å gratulere. Var deilig at når de først skulle vinne såpass mye, så var det mot et så usympatisk lag som Odd Grenland. Helt greit å se Morten "Jeg er for god til å spille for Brann" Fevang gå på tidenes smell. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Åsen aktuell for glimt, som en del av Berntsen-overgangen. Lån ut sesongen med opsjon for kjøp, sies det. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Like greit det da, har jo ikke sett noe til han på år og dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Åsen er da innpå titt og ofte han. Senest mot Odd i går... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Åja, så ikke den kampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Da bør byttet være verdt det, Olsen har jeg ikke noe imot å miste, Åsen er derimot en spennende spiller.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Erik Hoftun utelukker ikke enda flere kjøp innen i morgen. Tidligere har han valgt å ikke kommentere. Det tror jeg betyr at det kommer inn en til i morgen. Sannsynligvis denne fyren fra Bodø/Glimt, men men... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Kommer ikke til å klage om så er tilfellet. En spiller som fort kan få spilletid denne sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Har en kompis i klassen som har spilt litt for andrelaget til Glimt og kjenner til Berntsen. Sier det er et jævla godt kjøp av Rosenborg. Stort talent. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Berntsen er jo faktisk grunnen til at Runar Berg la opp. Han sa at han ville ikke sprerre for en så talentfull gutt. Berntsen skal visstnok være det største talente i Norge pdd. Å bytte Åsen mot han er vel ganske greit. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2011 Rapporter Del Skrevet 30. august 2011 Det høres iallefall greit ut, for å være ærlig så er jeg ikke helt oppdatert på stallen eller situasjonen rundt Bodø-Glimt, men jeg husker det sitatet fra Runar Berg og hvis det var Berntsen han mente så er jo det bare bra. Stort pluss at han VIL til RBK også, i følge kilder iallefall. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Gjermund Åsen er lånt ut til Ranheim. Så da blir han ikke del av en eventuell Berntsen-deal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Berntsen kommer nok uansett. Kommer han ikke nå, kommer han i vinter. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Virker slik ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå