Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker at folk legger skylden på den 19 år gamle innbytteren da veteranene i forsvaret stod som saltstøtter og polte baller via stratosfæren hele kampen gjennom. Bakenga var i mine øyne en av Rosenborgs beste spillere i andre omgang (ikke at dette i seg selv sier noe om hans prestasjon).

Enig, det ser bedre ut i andre omgang mye fordi Bakenga klarer å springe litt og skape/komme seg i rom.

Lenke til kommentar

Mye begredelig.

Dorsin og Lustig var like dårlige som de brukte å være.

Dommeren klarer å godkjenne tre mål som ikke skulle vært.

Svensson igjen Rosenborgs klart beste.

Henriksen har falt helt igjennom.

Bakenga kommer inn og gjør en god figur, selv om det er en del klabb og babb som vanlig.

Skjønner ikke helt hvor UEFA henter dommerne til CL/EL-kvalik, det er jo alltid over alle støvelskaft. Dommerne er gjennomgående dårlige. Nå er ikke Rosenborg mye å skryte av heller, men kampene blåses ofte i stykker. Har sett det i alle kampene i kvaliken nå, bortsett fra Breidablik og Plzen borte.

Det trengs mye før dette laget er gode nok for Europa, kan begynne med å skaffe 3 nye backer. Og jeg tror rett og slett laget er for dårlig trent. Når Ciljan får treningssjokk i Hamburg er det ikke Hamburg som trener hardt/mye, men heller RBK som trener dårlig/lite.

Og vi ser at stallen er alt for tynn, har jo ingen å sette utpå for å erstatte Henriksen f.eks., som burde vært tatt av etter 50-60 spilte.

Lenke til kommentar

Mye begredelig.

Dorsin og Lustig var like dårlige som de brukte å være.

Svensson igjen Rosenborgs klart beste.

Henriksen har falt helt igjennom.

Bakenga kommer inn og gjør en god figur, selv om det er en del klabb og babb som vanlig.

Skjønner ikke helt hvor UEFA henter dommerne til CL/EL-kvalik, det er jo alltid over alle støvelskaft. Dommerne er gjennomgående dårlige. Nå er ikke Rosenborg mye å skryte av heller, men kampene blåses ofte i stykker. Har sett det i alle kampene i kvaliken nå, bortsett fra Breidablik og Plzen borte.

Det trengs mye før dette laget er gode nok for Europa, kan begynne med å skaffe 3 nye backer. Og jeg tror rett og slett laget er for dårlig trent. Når Ciljan får treningssjokk i Hamburg er det ikke Hamburg som trener hardt/mye, men heller RBK som trener dårlig/lite.

Og vi ser at stallen er alt for tynn, har jo ingen å sette utpå for å erstatte Henriksen f.eks., som burde vært tatt av etter 50-60 spilte.

Jeg ser ingenting galt med det første målet, Issah er alt for sen i duellen, bommer på ballen og feller en spiller, ergo, frispark/straffe. Ellers er jeg enig med deg, synd å se hvordan Henriksen har dalt prestasjonmessig, mens det at Ciljan sliter I Hamburg er skummelt, med tanke på at han var den spilleren på RBK som jobbet mest og lengst.

Lenke til kommentar

Vi kan ikke forvente at Bakenga, Svensson og Henriksen skal dra med de andre, de skal bli dratt med. De er unge og lærer enda, forventer vi noe annet blir vi skuffet.

Uansett så må vi få inn en spiss som har mulighet til å skape noe selv, Prica er i mine øyne i en fallende kurve og er kun negativ.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kan ikke forvente at Bakenga, Svensson og Henriksen skal dra med de andre, de skal bli dratt med. De er unge og lærer enda, forventer vi noe annet blir vi skuffet.

Uansett så må vi få inn en spiss som har mulighet til å skape noe selv, Prica er i mine øyne i en fallende kurve og er kun negativ.

Helt enig der.

Men Svensson imponerer mer og mer. Et ung og godt talen som er i fra like der jeg er fra ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes også Svensson gjør en god jobb, men det blir feil at en 18 åring i sin debut sesong blir RBK sin beste spiller i Europa

Svensson gjør en meget god jobb, ser ikkje ut som en 18 åring i mine øyner for øyeblikket, minner meg litt om en spillertype eg trodde vi aldri kom til å få se igjen, Ørjan Berg.

Men er for tidlig å forvente noko av han, men han er det største talentet vi har, i lag med Henriksen et av få også.

Lenke til kommentar

Jeg ser ingenting galt med det første målet, Issah er alt for sen i duellen, bommer på ballen og feller en spiller, ergo, frispark/straffe.

Nja, Issah er ikke for sen. Han sklir foran og Larnaca-spilleren som kipper ballen langt til venstre forbi Issah gidder ikke følge etter med kroppen og spinger inn i en Issah som har sklidd forbi, nesten helt utenfor banen, og er i ferd med å reise seg opp. Larnaca-spiller kunne fint kommet forbi hadde han bare villet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I og for seg greit at Skutle går nå. Noe må ihvertfall skje med dagens styre, men jeg mener Svendsen slipper billig unna. Han er ikke noe bedre enn Skutle imo. Det kjipe med Skutles avgang er hans enorme kontaktnett i UEFA og europeisk fotball generelt. Ingen i Norge, kanskje med unntak av Ravn Omdal kan sammenlignes på den biten. Kanskje enda mer verdifullt nå som vi faller lenger og lenger unna toppsjiktet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...