Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satte penger på RBKs udugelighet og vant 400 raske. Fattig trøst for et lag som aldri har vært verre.

 

Egentlig så er Skutle en feig faen. Hopper av skuta mens den synker og etterlater seg tidenes budsjettunderskudd. Om man går av fordi lokalavisa omtaler deg som en dårlig person hadde Brakka faen meg vært et spøkelseshus!

Lenke til kommentar

Elsker at folk legger skylden på den 19 år gamle innbytteren da veteranene i forsvaret stod som saltstøtter og polte baller via stratosfæren hele kampen gjennom. Bakenga var i mine øyne en av Rosenborgs beste spillere i andre omgang (ikke at dette i seg selv sier noe om hans prestasjon).

Lenke til kommentar

Elsker at folk legger skylden på den 19 år gamle innbytteren da veteranene i forsvaret stod som saltstøtter og polte baller via stratosfæren hele kampen gjennom. Bakenga var i mine øyne en av Rosenborgs beste spillere i andre omgang (ikke at dette i seg selv sier noe om hans prestasjon).

 

 

Utrolig at noken klarer å forsvare spillet hannes.

Lenke til kommentar

Eneste, og ja da mener jeg den eneste, som har fått godkjent i min bok de siste kampene er Svensson. Kan godt hende at det er resten av lagets elendige prestasjoner som framhever Svensson, men syns han har vært lagets beste i veldig mange kamper i år.

 

 

Tror dei fleste sitter igjen med den oppfatninga, men det er ikkje nødvendigvis en god ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...