Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ranheim som har vært farmer klubben til Rosenborg i flere år har vi mistet helt kontrollen over, vi har i fra tid til annen loppet dem i fra gode spillere når dem har begynt å nerme seg første divisjon, sånn at det kan forebli sånn.

 

Då kunne vi ha sendt folk som Bakenga å sånt dit, men nå?

 

Spennende framtid vi har forann oss..

Lenke til kommentar

Ranheim som har vært farmer klubben til Rosenborg i flere år har vi mistet helt kontrollen over, vi har i fra tid til annen loppet dem i fra gode spillere når dem har begynt å nerme seg første divisjon, sånn at det kan forebli sånn.

 

Intensjonene til RBK har aldri vært å holde Ranheim nede. Ranheim og RBK har hatt et samarbeid hvor RBK har lånt ut (junior)spillere til Ranheim. RBK har ikke "snappet" spillere som tilhører Ranheim. Da hadde Robert Stene vært RBK-spiller for lenge siden.

 

Det har vært et samarbeid som Ranheim har hatt minst like stor fortjeneste av som RBK.

Lenke til kommentar

Ranheim som har vært farmer klubben til Rosenborg i flere år har vi mistet helt kontrollen over, vi har i fra tid til annen loppet dem i fra gode spillere når dem har begynt å nerme seg første divisjon, sånn at det kan forebli sånn.

 

Intensjonene til RBK har aldri vært å holde Ranheim nede. Ranheim og RBK har hatt et samarbeid hvor RBK har lånt ut (junior)spillere til Ranheim. RBK har ikke "snappet" spillere som tilhører Ranheim. Da hadde Robert Stene vært RBK-spiller for lenge siden.

 

Det har vært et samarbeid som Ranheim har hatt minst like stor fortjeneste av som RBK.

 

 

Men Rosenborg burde vell ha muskler til å klare og hente spillerene vell? Vi ser jo Sogndal dem driver god butikk på den måten her.

Tromsø, Molde, Vålerenga, STRØMSGODSET

 

Vi burde klare å hente det av talent vi har tilgjengelig litt lenger opp i bygda, vi må no faktisk sette våres egen suksee foran at Ranheim skal rykke opp i TIPPELIGAEN

Lenke til kommentar

Hente spillere ja, men ikke nødvendigvis fra naboklubben. Jeg er for at RBK kjøper gode spillere, også fra Ranheim. Men selv om de spiller godt i 1. div vil ikke automatisk bety at de gjør det bra i Rosenborg.

 

I og med at RBK (og andre lag) har latt Ranheim spillerne være i fred kan jo også være grunnen til at Trondheim er på god vei til å bli Norges eneste by med to Tippeliga-lag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hente spillere ja, men ikke nødvendigvis fra naboklubben. Jeg er for at RBK kjøper gode spillere, også fra Ranheim. Men selv om de spiller godt i 1. div vil ikke automatisk bety at de gjør det bra i Rosenborg.

 

I og med at RBK (og andre lag) har latt Ranheim spillerne være i fred kan jo også være grunnen til at Trondheim er på god vei til å bli Norges eneste by med to Tippeliga-lag.

 

 

Det er vell ganske åpenbart at det ikkje er plass til 2 lag?

Lenke til kommentar

Ble vi valgt bort til fordel for Fredrikstad? Håper virkelig det lå andre årsaker enn sportslige til grunn...hvis ikke begynner dette å bli riktig så ille. Snart slår vi ikke Ranheim i kamp om spillere en gang!

 

En sportslig grunn kan jo være usikkerhet ang. spilletid.

Hadde jeg fortsatt spilt aktivt hadde jeg heller spilt i en klubb som hadde brukt meg aktivt i stedet for å være benksliter i en større klubb.

(Unntaket er selvfølgelig RBK siden jeg er "RBK AV HEILE METT HJÆRTE!", men hvor stor hadde den sjansen vært? :p)

Lenke til kommentar

Kritikken kommer hovedsaklig fra Kjetil Kroksæter, så skjønner at ting ikke skjer så fort. Å røske ut Skutle & Co midt i sesongen ser ikke så veldig lurt ut. Årsmøter er til for en grunn, og etter det forventer jeg at ting vil skje. Skutle har vært der han er i 19 år så det å bytte ut han kan være en massiv endring, potensielt i begge retninger.

 

Adressa bytter på å henge ut Hoftun og Skutle annenhver uke. Om RBK taper i kveld er det vel Jönsson sin tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...