Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

De sportslige resultatene har uteblitt, og det er det trenerens oppgave å stå for. I en så stor klubb som Rosenborg forventes det europacup-spill, det uteblir i 2008 sesongen etter at de ikke klarte å vinne mot Lillestrøm. Det er hovedelementene som gjør at Tørum er "løst fra kontrakten" i Rosenborg Ballklub.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En småkjip dagen derpå for Rosenborg. Trist at Tørum går på den måten han gjør. Han beviste jo i går at han faktisk er en god trener, og at Stanford Bridge ikke bare var en tilfeldighet. Kanskje han ikke har evnen til å motivere spillerne til seriekamper. Vanskelig å si. Men en ting er sikkert. Dette var en avgjørelse tatt av mafiaen på brakka, med god hjelp av en viss lokal-avis. Nå kommer jo hele norges "eksperter" og deler ut meninger som det skulle være billig godteri fra Lidl. Det hele har egentlig vært en ganske flau og trist affære.

Lenke til kommentar
Tror de at de er Real Madrid eller?

 

Virker slik. Med unntak av Hareide, så har styret sett seg lei av alle som ikke produserte utrolige resultater med en gang. Hadde Tørum fått fortsette i vinter kunne resultatet blitt et knallag til neste års tippeliga.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Nå fikk faen meg mafian på lerkendalbrakka viljen sin, få Tørum til å knekke sammen foran hele landet på tv :nei:

 

Jævla idioter! Så utrolig dårlig gjort mot han. De bør begynne å samarbeide mer med trenerne sine å ikke behandle de som dritt. Som mafiaen er det også bakmenn i RBK som trekker i tråder. slik skal det ikke være

 

Dette er som klassisk barneskole/ungdomskole utfrysning, for å toppe kaka blir offeret så fra seg at det knekker sammen

 

Så har vi også media som skal blåse opp å plage folk. Skulle likt å plaget noen journalister i 2 år med stygge oppslag om deres evne som journalister

 

Fuck Media

 

Fuck Brakkemafiaen

 

Fuck folk som nyter å plage andre

Lenke til kommentar
Nå fikk faen meg mafian på lerkendalbrakka viljen sin, få Tørum til å knekke sammen foran hele landet på tv :nei:

 

Jævla idioter! Så utrolig dårlig gjort mot han. De bør begynne å samarbeide mer med trenerne sine å ikke behandle de som dritt. Som mafiaen er det også bakmenn i RBK som trekker i tråder. slik skal det ikke være

 

Dette er som klassisk barneskole/ungdomskole utfrysning, for å toppe kaka blir offeret så fra seg at det knekker sammen

 

Så har vi også media som skal blåse opp å plage folk. Skulle likt å plaget noen journalister i 2 år med stygge oppslag om deres evne som journalister

 

Fuck Media

 

Fuck Brakkemafiaen

 

Fuck folk som nyter å plage andre

 

Helt enig!

 

Blir så sinnsykt irritert på de forbanna idiotene i rbk ledelsen, som bare sitter å sparker trenere. 5 trenere på 5 år er helt forferdelig. Tørum gjorde en kjempejobb, fortjente ikke å bli sparka! Ledelsen og en del spillere derimot...

Lenke til kommentar
Styret til Rosenborg er faens latterlig. Sparke fyren som reddet gullet for dem ifjor, og som har hatt en dårlig sesong, men allikevel viser hva som bor i han med 2-0 hjemme mot Valencia. Er vel ikke første gang RBK har gjort noe så dumt egentlig, sparket vel Ola By Rise etter seriegull. Tror de at de er Real Madrid eller?

Helt enig. Ikke fullt så idiotisk å sparke Tørum som Rise dog. Hvis de hadde hatt litt vett i skallen hadde Ola By Rise fortsatt vært trener, og jeg tror han hadde gjort en veldig god jobb. Skjer med å sparke en trener som tar gull og tar laget til champions league? Det er så idiotisk som man kan få det. Når skal de skjønne at laget trenger KONTINUITET. En trener kan ikke bygge et lag opp etter sin egen filosofi på 1-2 år, det er ikke slik det fungerer. Langsiktig og stabil suksess krever langsiktighet, og kontinuitet, og da nytter det ikke å bytte trener hvert år.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Tusen takk for et jævlig bra år, Tørum! Jeg var der da du pangåpnet med 3-1 mot Lillestrøm og var der da du avslutta med å gi hele fotballnorge gåsehud i går kveld!

 

Knut Torbjørn Eggen kan dra seg ut. Jeg skjønner ikke hva han gjør i RBK. Alt han har greid så langt er å skvise ut Tørum. Hjertelig takk, ditt svin.

Lenke til kommentar

Kunne egentlig skrevet et langt innlegg om Brakkemafian, men tror jeg dropper det nå.

 

I sommer satt vi å snakket om Tour de France og at det utviklet seg til en såpeopera med alle dopingsakene etterhvert. Nå som høstsesongen er i full gang har Rosenborgsagaen de syv trenere tatt over sendeskjema.. Mangler bare to til så har vi hele gjengen..

 

Nå gleder jeg meg til å se hva Kjernen finner på. Total boikott i en tid fremover hadde passet fint. Få bort brakkemafian og få tilbake klubben jeg elsker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...