Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjedde med at RBK vanligvis er et lag som spiller best i andre omgang?

Nå er det jo helt omvendt!

Leder med to mål og slapper plutselig helt av, tar ut begge spissene som har skåret og setter heller innpå en spiller som "skulle få hvile i dag" på midtbanen fordi Lustig er skap-midtbanespiller.

OG HVA SKJER?!

 

Vi vinner ikke en pokkers ball på midten lenger, og forsvaret smuldrer sakter men sikkert opp for et aggressivt FK Haugesund lag som VIL og SKAL vinne.

 

Dette her er faen meg latterlig..

 

Er stallen så tynn at Lustig er der oppe?

 

Det ble sagt før kampen at Lustig skulle få hvile, og dermed gi Rønning sin TL-Debut.

NAV-RBK gjør det igjen..

Men så plutselig ombestemmer de seg og setter inn Lustig på midtbanen, noe som oftest er en mye mer krevende posisjon enn forsvar slik at han ikke får den "påståtte hvilen".

 

Nå må faen meg noe skje snart, enten må noen i styret gå, eller så må vi få en trener som ikke er redd for å tråkke noen av spillerne på tærne, RBK sine spillere (foruten et par hederlige unntak) viser tydelig at de ikke gidder å prestere på egenhånd så lenge de får lønna si.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Hahah, helt utrolig at haugesundspillerne går på "fintinga" til Lustig

 

Fintinga til Lustig har vært et diskusjons-tema i tråden før.

Lustig finta = Later som han går rett frem, SÅ GÅR HAN RETT FREM!

 

Har sagt det og sier det igjen, å ansette Jönnson var et STORT steg tilbake.

 

Og mange er enige, selv om jeg er forbanna pga trener-skiftene, så blir jeg ikke så alt for trist om vi kvitter oss med Jönnson for en mer autoritær trener.

Jönnson er en bra fyr, FOR bra, han er rett og slett for snill for et bortskjemt RBK.

Lenke til kommentar

Ja da var vel denne sesongen over for denne gangen. På hodet og ræva ut av cupen, middelhavsfarer i serien og jeg kommer til å sette penger på at laget klarer å fjompe det til nede i Kypros. Det eneste som er spennende nå er om det i hele tatt finnes motivasjon i laget til å komme på en medaljeplass eller i verste fall, en EU-playoff plass.

 

Folk kan skylde på Jönsson og Hoftun, men fy faen så mange udugelige spillere vi har på banen. De samme spillerne som gikk rundt å gliste i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...