Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I denne tråden ja, tenkte mer på vg.no, db.no etc :)

Selv om jeg er Brannsupporter så er det to andre lag jeg altid har likt, RBK og VIF .

Har spilt mye god fotball, men må innrømme st når dere spiller for å komme ut i Europa er jeg litt delt.

Håper dere vinner samtidig så jeg håper dere taper og ikke får mye penger he he

Lenke til kommentar

He he. Rart? Har vært brann supporter og liverpool supporter i over 30 år, men betyr ikke at je ikke liker god fotball uansett ;)

 

Er selvfølgelig enkelte lag man liker mindre en andre, men vi med noen år på baken har generelt sett ikke så mye hat mot andre klubber som de yngre :)

 

Godt å se flere som er mer opptatt av gode prestasjoner generelt enn å "hate" rivaler, selv om jeg har et anstrengt forhold til VIF f.eks, så betyr det ikke at jeg ikke unner de en dritt.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Selv om vi hadde vært helt på topp, vunnet serien og kommet til Champions League hvert år, så hadde jeg aldri forventet at andre lags supportere skulle ønske oss lykke til i Europa.

Jeg for min del, ønsker Ålesund all lykke i Europaligaen. Selv om de er konkurrenter.

 

Enig. Jeg vil heller se Molde i Champions League i forhold til å vinne serien (blir vanskelig med den ene uten den andre), siden det ikke er noe annet enn positivt for norsk fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...