Attityd Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Bruk hodet noda Verner, redd dagen plz. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Der trur eg vi rauk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Dette var VIRKELIG DÅRLIG. Fytte faen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det her var faen meg begredelig. Larnaca kommer til å fremstå helt annerledes på hjemmebane. Verner kommer til å smelte bort. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Gratulerer med avansement Larnaca.. Vi faar proeve aa glede oss over Aafk, og haape at de bringer litt Europafotball til Norge. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Verste RBK har prestert på banen på evigheter.... STATISTER er dere, forbanna overbetalte løkskaller. Bytt moldskred med stene fra ranheim! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg skjønner ikke at det er mulig å få så mye i lønn og ikke gidde å spille fotball engang. Laranca gir ballen til RBK og RBK får pøse på, men hva faen skjer? De står å ser på og gidder ikke. Synes Stokke har et poeng når han sier at Henriksen og Svensson ikke skal bære laget, men Janne står faen meg å maser på dem. Vi har spillere som skal dra med dem, ikke omvendt. Synes Prica er begredelig, han viser hvor dårlig han er når han gir faen. Vi trenger forøyeblikket en spiss som gidder på vanskelige dager. I stede for å skaffe privat investor kan dem faen meg kutte gutta i lønn. Eneste fine med slik spill er at vi ikke burde være redde for å miste spillere. Hvem faen vil kjøpe Lustig når han fremstår sånn? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Men eg lure på om kanskje Moldskred kan spille seg litt bedre etter at Dockal har komt til klubben, ser for meg et mønster der Moldskred faktisk kunne passa inn. Dockal ligger i en litt fri rolle der han kan trekke mot venstre fra høgre, også en Moldskred som kan gå bak Prica Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvem faen vil kjøpe Lustig når han fremstår sånn? 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Tidenes verste e-cup kamp? Bortekampen på Island var riktignok enda verre, men da hadde vi knapt noe å spille for etter 5-0 hjemme først. 0-0 hjemme mot det fjerde beste laget på Kypros er rett og slett ufattelig dårlig. Ser for meg bortekamp i stekende hete hvor vi virkelig skal slite med å komme oss videre. Legg til at vi er på midten av tabellen og ute av cupen på hjemmebane, så dette kan bli den verste sesongen i RBKs nyere historie... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Vi spiller dårligere fotball en Sogndal for øyeblikket. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvem faen vil kjøpe Lustig når han fremstår sånn? 2 laget deres da eller? Tror kanskje lokalklubben min hadde bladd opp 100 000 for å få Lustig, men det er 2 div da. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Herregud for en drittkamp. Angrer meg på at jeg brukte penger på billett i dag. Første omgangen starta ok, men ble dårligere utover. Andre omgangen tror er det verste jeg har sett av rosenborg noen gang. Henriksen spilte elendig og DFH orket ikke å gå etter ballen en gang. At de i tillegg bytter ut Svensson, som faktisk bidrar med noe, er latterlig. Moldskred er helt tragisk dårlig som vanlig. Dockal og Issah spilte dårlig. Prica var usynlig. Rett og slett tragisk. Eneste positivet jeg kan se var at innhoppet til Rønning var greit. Hadde noen gode igangsettinger, men hjelper lite når resten av laget var elendig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Var dårlig valuta for bilettpengene i går ja, herre min hatt. Var trist å se at Moldskred ikke gadd å hverken presse eller løpe hjem etter at han ble bytta inn. Rønning gjorde seg ikke bort nei, men hadde ikke stort å henge fingra i heller. Nei, var tamme greier. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ser en tydelig mangel på motivasjon. Spillere gidder rett og slett ikke å prestere. Det må trener ta ansvar for. Jeg begynner å tvile på at Jönsson har baller nok til å kjefte opp spillergruppen når de spiller sånn her. Jeg trodde ikke jeg skulle bli med på hylekoret, men vi trenger en Nils Arne Eggen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 ut av ren nyfikenhet. Hvorfor er enkelte RBK supportere så glad i Molskred, han er definitivt deres dårligste spiller. og den dårligste spissen i tippeligaen. Jeg begynte nesten å grine når jeg så RBK kjøpte han. Av glede for Brann, og av sympati med RBK supporterene Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 ut av ren nyfikenhet. Hvorfor er enkelte RBK supportere så glad i Molskred, han er definitivt deres dårligste spiller. og den dårligste spissen i tippeligaen. Jeg begynte nesten å grine når jeg så RBK kjøpte han. Av glede for Brann, og av sympati med RBK supporterene Ser du mange lovord om fyren her inne? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Han og Trond Olsen var vel spiller VI aldri ønsket. Nå ble vi kvitt Olsen, nå mangler bare Moldskred. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 ut av ren nyfikenhet. Hvorfor er enkelte RBK supportere så glad i Molskred, han er definitivt deres dårligste spiller. Jeg har tilgode å møte en RBK-supporter som er glad i Moldskred. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå