Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke at det er mulig å få så mye i lønn og ikke gidde å spille fotball engang.

Laranca gir ballen til RBK og RBK får pøse på, men hva faen skjer? De står å ser på og gidder ikke.

 

Synes Stokke har et poeng når han sier at Henriksen og Svensson ikke skal bære laget, men Janne står faen meg å maser på dem. Vi har spillere som skal dra med dem, ikke omvendt. Synes Prica er begredelig, han viser hvor dårlig han er når han gir faen. Vi trenger forøyeblikket en spiss som gidder på vanskelige dager. I stede for å skaffe privat investor kan dem faen meg kutte gutta i lønn.

 

Eneste fine med slik spill er at vi ikke burde være redde for å miste spillere. Hvem faen vil kjøpe Lustig når han fremstår sånn?

Lenke til kommentar

Tidenes verste e-cup kamp?

 

Bortekampen på Island var riktignok enda verre, men da hadde vi knapt noe å spille for etter 5-0 hjemme først. 0-0 hjemme mot det fjerde beste laget på Kypros er rett og slett ufattelig dårlig.

 

Ser for meg bortekamp i stekende hete hvor vi virkelig skal slite med å komme oss videre.

 

Legg til at vi er på midten av tabellen og ute av cupen på hjemmebane, så dette kan bli den verste sesongen i RBKs nyere historie...

Lenke til kommentar

Herregud for en drittkamp. Angrer meg på at jeg brukte penger på billett i dag. Første omgangen starta ok, men ble dårligere utover. Andre omgangen tror er det verste jeg har sett av rosenborg noen gang. Henriksen spilte elendig og DFH orket ikke å gå etter ballen en gang. At de i tillegg bytter ut Svensson, som faktisk bidrar med noe, er latterlig. Moldskred er helt tragisk dårlig som vanlig. Dockal og Issah spilte dårlig. Prica var usynlig. Rett og slett tragisk. Eneste positivet jeg kan se var at innhoppet til Rønning var greit. Hadde noen gode igangsettinger, men hjelper lite når resten av laget var elendig.

Lenke til kommentar

ut av ren nyfikenhet. Hvorfor er enkelte RBK supportere så glad i Molskred, han er definitivt deres dårligste spiller. og den dårligste spissen i tippeligaen. Jeg begynte nesten å grine når jeg så RBK kjøpte han.

Av glede for Brann, og av sympati med RBK supporterene :ermm:

 

Ser du mange lovord om fyren her inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...