Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pluss det at dansker er noen kukksekker og FCK-tilhengerene er kjepphøye og når de bare såvidt klarte å ta CL-plassen til RBK forrige gang, så er det på sin plass at de blir slått ut av samme som RBK denne gangen. Ikke noe "walk in the Park" nei!

Haha, litt påvirket av TV2 håpløse og ultrakleine oppladning til Norge-Danmark på Ullevål eller? Dansker kukksekker? De er veldig like nordmenn, ingen grunn til å ha noe i mot de. Kulturen er mer eller mindre helt lik, litt mer liberale enn oss nordmenn kanskje.

Lenke til kommentar

Pluss det at dansker er noen kukksekker og FCK-tilhengerene er kjepphøye og når de bare såvidt klarte å ta CL-plassen til RBK forrige gang, så er det på sin plass at de blir slått ut av samme som RBK denne gangen. Ikke noe "walk in the Park" nei!

Haha, litt påvirket av TV2 håpløse og ultrakleine oppladning til Norge-Danmark på Ullevål eller? Dansker kukksekker? De er veldig like nordmenn, ingen grunn til å ha noe i mot de. Kulturen er mer eller mindre helt lik, litt mer liberale enn oss nordmenn kanskje.

Nei, kun påvirket av å lese på bold.dk. Det gir et godt nok inntrykk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er dine ord. Mine egne erfaringer med dansker og Danmark gir meg ikke noen grunn til å ha noe til overs for dem.

Misnøyen med FCK skyldes for min del Ståle og hans utspill. Håper han koser seg i Tyskland.

Lenke til kommentar
litt mer liberale enn oss nordmenn kanskje.

Liberale i pressen iallefall.

Jeg har ingenting i mot dansker generelt, men akkurat mediaene der nede og mange av idrettspersonlighetene er noen kjepphøye tosker.

Norske medier er iallefall mye "høfligere" i sin omtale av andre lands fotball-lag (generelt sett), mens Danmark (og i det siste, Sverige), er mye mer opptatt av å rakke ned på Norge når enn de har muligheten.

Derfor gjør det alltid litt godt å se lag som tidligere har hatt kjepphøye kommentarer mot norsk fotball ryke på en smell mot samme lag, og til og med verre smeller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Innlegget mitt igår var nok litt farget av beruselse. Men som så mange andre her har oppsummert for meg allerede så dreier det seg mye om den danske holdningen, spesielt fra pressen der nede. For å ikke glemme Ståle, han er jo et eget kapittel. Jeg har ingenting imot at FCK legger sportslig press på oss å gir oss noe strekke oss etter. Men makan som de soler seg i glansen også! På tide at de kom ned på jorda igjen..

• Liker 1
Lenke til kommentar

HÆ! Hvorfor sier dere at det er bra at FCK gjør det dårlig. Er det ikke dere som bør bli bedre framfor at FCK burde bli dårligere!!? De 100 millionene har ikke så mye å si faktisk...

Høhø.

Er mere det, som vi har nevnt, at de har vært så jævla cocky over oss de siste åra at de har vært så mye bedre. De overkjørte jo oss ut i fjor av kvalikken (2-2 og videre på bortemål) og i år skulle de cruise forbi Plzen som slo oss ut. De var jo så enkle. Derfor er det så digg at de driter seg ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...