Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Gratulerer. Hadde Valencia vært et like bra lag som Brann hadde det vært litt av en prestasjon.

 

Det heter å vri kniven i såret, og det skulle du faktisk holde deg for god til nå ...? Gullet er heme, og fokuser heller fremover! :hrm: Det kan faktisk hende at all denne "festingen" dere foretar faktisk bringer dere ned neste gang ...? ;)

 

Ai ai ai! :new_woot: Brann har hatt gullet og overskriftene i noen dager, også kommer Rosenborg å tar alle overskriftene. :p

 

 

Megakult :love: at RBK gjør jobben sin nå. De har jaggu ikke anstrengt seg for mye så langt i år ... :new_woot:

Lenke til kommentar

EDIT: Svar til PencilCase's innlegg

 

Vet det, og jeg kommer sikkert til å få det tilbake med renter hvis Brann driter seg ut mot Hamburg.

*bite negler*

 

Dessuten, med RBKs overlegne seiersmarsj i nesten to decennier håper jeg de unner meg et lite stikk i siden. Jeg håper Rosenborg våkner til neste år, å vinne seriegullet hadde vært mye morsommere hvis vi hadde knivet med RBK til siste slutt.

 

Igjen, gratulerer så mye med seieren over Valencia :)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Sykt bra kamp. Sitter å ser den i reprise nå. Utrolig sterk prestasjon. Nesten så man kan begynne å håpe på avansement.

 

Denne kampen gjør det enda mer ubegripelig å tenke på hvor dårlig Rosenborg har gjort det i ligaen i år. Først blir de gruset av LSK, så gruser de Valencia? Mildt sagt ustabile prestasjoner dette.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Da var katastrofen et faktum. Knut Tørum er utsatt for utpressing av de inkompetente bartenissene på Brakka.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176894

 

Helt utrolig at noe sånn som dette kan skje i Norge. Hvis Eggen Jr. noen prøver å liste seg ned på benken så kommer jeg seriøst til å bli så sint at det er likefør jeg kommer til å gjøre noe jævlig dumt..

 

Fuck Eggen Jr. og fuck Brakka!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...