JacEr Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer. Hadde Valencia vært et like bra lag som Brann hadde det vært litt av en prestasjon. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tar av meg hatten for rosenborg i dag! Utrolig imponerende. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ai ai ai! Brann har hatt gullet og overskriftene i noen dager, også kommer Rosenborg å tar alle overskriftene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer. Hadde Valencia vært et like bra lag som Brann hadde det vært litt av en prestasjon. Det heter å vri kniven i såret, og det skulle du faktisk holde deg for god til nå ...? Gullet er heme, og fokuser heller fremover! Det kan faktisk hende at all denne "festingen" dere foretar faktisk bringer dere ned neste gang ...? Ai ai ai! Brann har hatt gullet og overskriftene i noen dager, også kommer Rosenborg å tar alle overskriftene. Megakult at RBK gjør jobben sin nå. De har jaggu ikke anstrengt seg for mye så langt i år ... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det her er ikke bare stort, dette er gigantisk! Gratulerer alle medsupportere! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) EDIT: Svar til PencilCase's innlegg Vet det, og jeg kommer sikkert til å få det tilbake med renter hvis Brann driter seg ut mot Hamburg. *bite negler* Dessuten, med RBKs overlegne seiersmarsj i nesten to decennier håper jeg de unner meg et lite stikk i siden. Jeg håper Rosenborg våkner til neste år, å vinne seriegullet hadde vært mye morsommere hvis vi hadde knivet med RBK til siste slutt. Igjen, gratulerer så mye med seieren over Valencia Endret 24. oktober 2007 av JacEr Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Valencia ble rundspilt. Bra dere ikke mønstret sånt spill i tippeligaen Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fantastisk, ikke en eneste fatal error av Rosenborg idag Jeg bøyer meg i støvet for siste kampen til Tørum Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt av å være trønder! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er nok alle "svartingene" på RBK også rimelig stolte av ... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Lekestue!! Det er rett og slett herlig å være der når Rosenborg hamler opp med storlag som om de nettopp hadde rykket opp i norsk tippeliga. Når Riseth puttet så tok det helt av. Årets kamp av Rosenborg, uten tvil! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer gratulerer! En utrolig prestasjon, og en veldig morsom kamp! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Sykt bra kamp. Sitter å ser den i reprise nå. Utrolig sterk prestasjon. Nesten så man kan begynne å håpe på avansement. Denne kampen gjør det enda mer ubegripelig å tenke på hvor dårlig Rosenborg har gjort det i ligaen i år. Først blir de gruset av LSK, så gruser de Valencia? Mildt sagt ustabile prestasjoner dette. Endret 24. oktober 2007 av Geir M Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 "Gruser Valencia" ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hallo? Valencia rørte knapt ballen. Herlig stemning på Lerkendal i dag. Endret 24. oktober 2007 av Loeve Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det er bare tull.. Valencia hadde faktisk ballen mest: Clubs Statistics Home Away 2.....Goals scored.........0 7.......Shots on goal.....2 9.......Corners............2 45%...Ball. Poss. (%)...55% Endret 24. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 "Gruser Valencia" ? You get the picture. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer så mye. Dere fortjente dette etter mye uro i klubben. Dere viser at norske lag kan prestere på internasjonalt nivå. Håper Brann klarer å slå Hamburg i dag. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er på ingen måte Rosenborg fan, men ble imponert i går! Knallkamp av Rosenborg.. Artig å se på kamp i går Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da var katastrofen et faktum. Knut Tørum er utsatt for utpressing av de inkompetente bartenissene på Brakka. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176894 Helt utrolig at noe sånn som dette kan skje i Norge. Hvis Eggen Jr. noen prøver å liste seg ned på benken så kommer jeg seriøst til å bli så sint at det er likefør jeg kommer til å gjøre noe jævlig dumt.. Fuck Eggen Jr. og fuck Brakka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå