Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at Molde hadde noen usportsligheter de også, men det er ting som mye oftere skjer i en fotballkamp enn viljehands i mål og nedløping(sett fra en side) av motspiller. Hoseth sin feiring var provoserende, men jeg har sett flere andre gjøre det samme uten noen form for straff eller medieomtale i ettertid. Husker Malick Mane og Erik Mjelde for Sandefjord på Ullevål blant annet.

Er vel litt forskjell med Sandefjord - Enga og M**** - Rosenborg da. Anelse forskjell av hat.

Lenke til kommentar

Hvordan våger folk å trekke inn Utøya-tragedien inn i saken om hatsanger på Lerkendal? Lerkendal var vel den første plassen i landet som hadde et større arrangement etter 22. juli. Stemningen var som forventet trykket før kampen mot Plzen. Også kommer folk å spør om vi ikke har lært noe?

 

Denne saken lever kun videre for at media ikke har noe annet å skrive om. Hoseth sa det var greit, Kjernen var åpen for selvkritikk og OGS har lagt det bak seg. Men likevel holdes det gående med intervju av Rekdal som utnytter saken før cupkampen og div kommentatorer i Adressa og Dagbladet som bare må slenge seg på det moralske sytekoret.

 

På søndag håper jeg å lese om RBKs storspill i Ålesund, men jeg vedder på at Rekdal finner noe idiotisk å kommentere da og.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan våger folk å trekke inn Utøya-tragedien inn i saken om hatsanger på Lerkendal? Lerkendal var vel den første plassen i landet som hadde et større arrangement etter 22. juli. Stemningen var som forventet trykket før kampen mot Plzen. Også kommer folk å spør om vi ikke har lært noe?

 

Denne saken lever kun videre for at media ikke har noe annet å skrive om. Hoseth sa det var greit, Kjernen var åpen for selvkritikk og OGS har lagt det bak seg. Men likevel holdes det gående med intervju av Rekdal som utnytter saken før cupkampen og div kommentatorer i Adressa og Dagbladet som bare må slenge seg på det moralske sytekoret.

 

På søndag håper jeg å lese om RBKs storspill i Ålesund, men jeg vedder på at Rekdal finner noe idiotisk å kommentere da og.

 

 

Har noken seriøst trekt inn Utøya saken i det her?

Media jager oss værre en dem jager frp for øyeblikket..

Lenke til kommentar

"Utøyakortet"

 

 

Ultras 1912 (Stabæk) forsvarer oss og angriper alle de i media som går ut med latterlige uttalelser, samt trekker inn Utøya.

 

Jeg har en ting å si: Takk!

 

 

Fantastisk innlegg.

 

Er en grunn til at Dagbladet har tapt sin posisjon i Norsk presse, det der er enda en god grunn.

Har vært på Røkkeløkka og sett kamp engang, da vann Rosenborg serien, er vell 2 år siden.

Har aldri følt meg så lite velkommen en plass som eg følte meg i Molde-by både før og etter kampen, va mykje provokasjona å skit preik som dei har i Molde angående alle andre, Molde er kanskje norges mest forhatte fotballag for deres utensportslige utalelser å resenprentater.

Molde er en plass som har forstra opp drittsekker å grisespillere av værste sort vi har sett i Norge derblant, Bernt Hulsker, grisetaklinger og albuebruk i fleng, Magne Hoseth, en ufordragelig usportslig aggresiv kar som er kjent for sine saksespark, Daniel Berg Hestad, kapittel for seg selv.

Vi ser også en klar romsdaling i Wolf Eikrem som har usportsligheter i fleng over heile fjøla, håper han har lært noe annent i United..

 

Kjetil Rekdal som er kjent for sine vanvittige sjikaner, uthenging og provokasjoner, var heller ikkje et glansbilde som fotballspiller selv om vi ønsker å tro det.

 

Syns ikkje det hører hjemme å sjikanere kjernen i vertfall, som har fulgt Rosenborg på godt og vondt i flere år, Lerkendal er også kjent for å være en av dei meir familievennlige arenaene i Norge!

 

Det skal være rivalisering i mellom Molde og Rosenborg, det hører Norsk fotball med, det å begynne å dra utøya saken inn i det her er bare skandaløst, Dagbladet burde klare å holde hodet sitt over Se og hør standard, er en grunn til at eg aldri besøker dagbladet sine hjemmesider lengre..

 

 

Er et paradoks siden eg ofte har opplevd at når det har vært kamp mellom Ålesund og Molde at det har vært Molde supporterane som står for å lage "styret" på byen den helgen i vertfall, lager kvalme, sjikanerer å plager vanlige folk, fotball engasjerte eller ikkje.

 

 

Nå har kjernen begynt å få seg noen små pøbler dem også, men dem blir eksluderte har eg også fått høre.

 

 

Kjernen er en stor stolt å fantastisk gjeng med entusiastiske fotballsupportere, som Rosenborg kan være sikkre på stiller opp, uansett.

 

Esten O. Sæther er også kjent for å være kritisk mot Rosenborg i seg selv, en klovn vertfall ikkje eg har noke respekt for når det kommer til fotball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Esten sine meninger er ikke noe annet enn latterlige. Det er faktisk en av grunnene til at jeg gir faen i å lese dagbladet. VG er mye mer nøytrale og blander ikke inn følelser. Esten kommenterer alt og alle, som om han er en slags gud, og han tar aldri med at det finnes 2 sier av en sak.

 

Uansett, hva faen har det å si "RBK hater Molde" og at de synger det. Hvor lenge skal vi sitte her å holde igjen for det som skjedde på Utøya? Selv om det er tragisk endrer det ikke synet mitt på noe.

Lenke til kommentar

"Utøyakortet"

 

 

Ultras 1912 (Stabæk) forsvarer oss og angriper alle de i media som går ut med latterlige uttalelser, samt trekker inn Utøya.

 

Jeg har en ting å si: Takk!

 

Leste den der tidligere i dag, ble oppriktig glad av å lese den.

 

Folk som ikke er supportere og ikke har kjennskap til det å være fotballsupporter kan holde seg for gode for synsing og latterlige slag under beltestedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...