Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når det ikke er nok, så bruker han en hoftesving/setter ut ræva - når Lustig prøver å løpe forbi?

 

Knyttneveslaget har jeg ikke sett, så det kommenterer jeg ikke. Men tror du virkelig på det jeg har sitert av deg? Du ser Lustig sikte seg inn som et missil og treffer hardt. Selvfølgelig gjør han det med vilje, hadde nok ikke tenkt å skade han, men kan garantere deg at Lustig var ute etter å ta Vatshaug. Ingen tvil om saken.

 

 

Edit: Skjønner ikke hvorfor folk skal trekke fram en sak som er flere år gammel og som ikke engang har noe til felles med gårsdagens situasjon.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

når det ikke er nok, så bruker han en hoftesving/setter ut ræva - når Lustig prøver å løpe forbi?

 

Knyttneveslaget har jeg ikke sett, så det kommenterer jeg ikke. Men tror du virkelig på det jeg har sitert av deg? Du ser Lustig sikte seg inn som et missil og treffer hardt. Selvfølgelig gjør han det med vilje, hadde nok ikke tenkt å skade han, men kan garantere deg at Lustig var ute etter å ta Vatshaug. Ingen tvil om saken.

 

Hvis du ser videoklippet som ligger ute på TV2.no av situasjonen, så ser du tydelig at Vatshaug går et skritt bakover og setter ut rumpa, akkurat i det Lustig prøver å løpe bak ham. Hvis du ikke greier å se det, så er du faktisk intet mindre enn svaksynt og bør straks dra til optiker - da det er rimelig godt gjort å unngå å se det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aah, brilleargumentet. Det er jo en klassiker :)

 

Hvis du ser videoklippet som ligger ute på TV2.no av situasjonen, så ser du tydelig at Lustig sikter seg inn som en missil og tar tak rundt Vatshaug og slenger han i bakken. Hvis du ikke greier å se det, så er du faktisk intet mindre enn svaksynt og bør straks dra til optiker - da det er rimelig godt gjort å unngå å se det.

Lenke til kommentar

Det bildet viser ikke noe annet enn en strak arm hvor en moldespiller hopper opp i duell. Har du video av situasjonen er jo det det beste.

 

Gi meg én situasjon der det er naturlig å gå opp med armen slik i en duell på en fotballbane, dersom du ikke er keeper.. Bare én situasjon.

 

For å slå den andre spilleren?

Lenke til kommentar

Det bildet viser ikke noe annet enn en strak arm hvor en moldespiller hopper opp i duell. Har du video av situasjonen er jo det det beste.

 

Gi meg én situasjon der det er naturlig å gå opp med armen slik i en duell på en fotballbane, dersom du ikke er keeper.. Bare én situasjon.

 

Jeg spør etter et skikkelig videoklipp. Jeg har ikke sagt eller insinuert at det er en naturlig posisjon, men jeg vet at stillbilder av hektiske situasjoner kan få situasjonene til kunne oppfattes annerledes enn hvordan de egentlig skjedde.

Lenke til kommentar

Aah, brilleargumentet. Det er jo en klassiker :)

 

Hvis du ser videoklippet som ligger ute på TV2.no av situasjonen, så ser du tydelig at Lustig sikter seg inn som en missil og tar tak rundt Vatshaug og slenger han i bakken. Hvis du ikke greier å se det, så er du faktisk intet mindre enn svaksynt og bør straks dra til optiker - da det er rimelig godt gjort å unngå å se det.

 

Snarere tvert om, det er Vatshaug sin rumpe som beveger seg bakover, noe Solskjær selvsagt nå har innsett og derfor nå er "ferdig" med saken. Han er selvsagt ikke så tøff og roper om at forbundet må ta affære når han nå har forstått at det er hans egen spiller som er synderen. Jeg synes det er litt vittig at det fortsatt er folk som ikke har forstått det. ^^

Lenke til kommentar

Ble litt mer skeptisk etter å ha sett det om igjen på Matchball Mandag. Påfallende hvordan Lustig fester blikket, og også hvordan han skjener ut løpet sitt. Tror Vatshaug kan ha bidratt til at det ble styggere enn det hadde blitt dog.

 

De at Lustig er en sportslig spiller er det dummeste jeg har hørt. Akkurat typen til å kunne gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar

Nja, blir spennende og se, trenger ikkje akkurat karantene på han nå når formen kan være på vei tilbake!

 

for så bli obstruert av samme spiller - det får være måte på dårskap.

 

 

Hvorfor prater du om en situasjon som aldri har skjedd. Greit du er RBK-supporter, men det er jo lov med et visst gangsyn fordi om. Om det viser seg at Vatshaug faktisk har slått etter Lustig fortjente for øvrig han og rødt kort. Det innrømmer jeg glatt. Hvorfor skal det være så vanskelig for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...