Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe imot at han ikke kommer.

Kompis snakker også om at det er en ny spiller på vei inn i dag. Vi skal også jobbe med å finne en norsk angrepsspiller. Samme kompis tenker her på Huseklepp ettersom han var i Norge i går, selv om det var Bergen han var i. Ellers avkrefter Hoftun at det kommer noen i dag, men jeg tror bare det er spill for galleriet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Moldensere (bl.a Solskjær og Rekdal) kan egentlig bare spare seg å snakke om Rosenborg. Blir kun suttring uannsett.

Lenke til kommentar

Pyse som ikke sier ifra.

Jeg tror jeg til dags dato har sett 2 spillere som har sagt fra til dommeren om at dommeren har dømt feil, i kampens hete. Det er noe med fotball og fotballspillere som irriterer meg, det er INGEN som bedriver fair play. Å høre fotballspillere, trenere og andre involverte, diskutere fair play - de aner ikke hva fair play er. Alle fotballspillere jukser så det griner av dem, holder i trøya, dytter, hoftesvinger og bruker andre ulovligheter, så lenge dommeren ikke ser det.

Fotballspillere kunne hatt godt av å tatt en tur til f.eks snooker og biljardspillere, for å lære litt om fair play. For her dømmer spillerne mot seg selv, selv om dommeren eller motspiller ikke har oppdaget noen feil. DET er fair play ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Solskjær har gått ut i media og sagt at han er ferdig med saken og at det ikke er han eller Molde som har meldt det inn til forbundet.

NFF eller påtalenemda eller hva de heter, gikk dypere inn i saken etter å ha hørt fra Lustig etter hva jeg har lest.

Når det gjelder situasjonen derimot, er jeg fullstendig enig med dere i RBK-leiren. Vatshaug stikker ut ræva, og er hvertfall like mye skyld i uhellet. Hadde vært ganske håpløs planlegging av Lustig, hvis det var måten å skade Vatshaug på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bra idiotisk å henge ut Solskjær etter dette. Snakk om å ta feil mann.

Er det bra idiotisk? Når Solskjær fyrer seg opp i media og skylder på Lustig, når det er hans egen spiller, Vatshaug, som først gir Lustig et knyttneveslag, og når det ikke er nok, så bruker han en hoftesving/setter ut ræva - når Lustig prøver å løpe forbi? Også klarer pingla Vatshaug å skade seg selv i forsøket på å ta ut Lustig? Heldigvis er Lustig en tøffing som blør for drakta si. Jeg synes ikke det minste synd på Vatshaug etter å ha sett reprisene, da jeg kom hjem fra Lerkendal. Her er Vatshaug selv synderen, og håper han klarte å skade seg selv såpass at han er ute noen kamper, for slik oppførsel har ingenting på en fotballbane å gjøre.

Og Solskjær bør være LITT mindre tøff i sneipen neste gang, og gi rett mann skylda. Solskjær bør offentlig be Lustig om unnskyldning og Vatshaug bør straffes av forbundet ...

Lenke til kommentar
Heldigvis er Lustig en tøffing

Lo litt av denne :p

Når det gjelder Solskjær mot Newcastle, så har han innrømmet at det var veldig dumt av han, og at han ikke ville gjort det igjen. Han har vokst siden det og innsett at det han gjorde var galt, vil ikke kalle han en hykler av den grunn.

Solskjær var sikkert opprørt og irritert, forståelig nok igår, og utalte seg på grunnlag av en video som ikke viste hele situasjonen godt nok. Da er det lett å tro at det var noe galt Lustig gjorde. Det at han nå sier at de konsentrerer seg på neste match, og at denne saken er død for dem, ser jeg som et tegn på at han har fått roet seg, og faktisk sett hva som skjedde i situasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Wanberg sa også unnskyld og at det var dumt, så da er vell alt ok da? :)

Sikkert greit å legge saken død ang Lustig, når man innser at det ikke bare var hans feil at all.

Lenke til kommentar

Argumentet gikk på om Solskjær var hykler eller ikke. Det var uansett en usportslig opptreden av Solskjær. Han sa nå i alle fall at det var som det var, han så en mulighet til å jukse for å hjelpe laget, og tok den. Skyldte ikke på at det var en "refleks" som visse andre...

Edit: Situasjonen mot Newcaslte er fortsatt en svart flekk på karrieren til Solskjør forresten. Jeg sier heller ikke at Wangberg nødvendigvis er en drittsekk grunnet denne situasjonen. Fotball er et spill fullt av juksemakere. Så jo en på Cardiff "ta en Annan" mot West Ham igår. Vi ser sikkert bare 1/5 usportsligheter hver kamp.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...