Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan nevnes at Adebayor fikk 2 kampers karantene for å gjøre det mot Arsenal.

Eg vil ikkje påstå at det er ein fair samanlikning. Adabayor sprang over heile bana for å håne Arsenal fansen. Hoset si feiring er spontan.

 

Eg er absolutt ikkje noko fan av Hoset men slikt må man tåle. Digger f.eks. når Rooney gjer det same mot Liverpool eller Everton fansen når dei har pepet på han ein heil kamp. Det er ein veldig naturleg reaksjon.

Lenke til kommentar

Alt i alt var dette en bra runde for Rosenborg. Synd ene scoringen kommer på hands og det er jo ikke bra uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Når det er sagt skjønner jeg IKKE hvorfor det blir blåst opp til en slik sak.

 

INGEN i HELE tippeligaen ville gått bort til dommeren og sagt i fra i en slik situasjon og ikke er det gjort før heller som jeg kan huske.

 

Når jeg sier situasjon er det ikke bare på banen men stillingen i kampen, forventningene til laget, tabellsituasjon, etc.

 

Vinner RBK hengekampene sine kan dette begynne å se bra ut :new_woot:

Lenke til kommentar

Vel, en ufin hands aside. Dockal kommer til å herje og selv om Issah fremsto litt usynlig så var det utrolig lett å se hvordan han bidro til å balansere hele bakre rekka til rbk. Tidligere i år har det jo vært kaos, ikke et vitne om noe system siden Annan forsvant, og nå ser det langt bedre ut. Vi har fått en spiller som balanserer bakover og gir et solid system og fremover har vi fått en klassespiller med en innleggs/skuddfot i Saparaklassen, om ikke bedre.

 

Hurray

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er ikke overraskende at handsen kommer i fokus, og at vi nå plutselig er skikkelig usportslig. Ingen hadde gått til dommeren og sagt at det var hands, og det er kjipt at sånne ting skjer. Uansett så er det dommeren som dømmer, og han godkjente målet. Du ser jo på Simen at han ikke jubler og innser feilen sin med en gang.

 

Jeg liker karma. Nå fikk vi Daniel utvist forrige kamp pga hands, som jeg påstår var totalt feil og i tillegg straffe mot oss.

Det at hevnen skjer over Molde er ingenting annen en fantastisk. Og som Wangberg sier: Ingen andre spillere sier ifra om det heller. Så hvorfor skal plutselig RBK gjør det?

 

Fuck Molde. Det her er faen meg fantstisk.

Og Issah og Borek, FY for noen spillere de kommer til å bli for RBK!

Lenke til kommentar

Hoset skulle vært utvist.

Wangberg scorer rundens mål.

Dockal er den spilleren vi har manglet.

Grisefett med pyro i første og kaostifo i andre!

 

Bortsett fra Hoset og Wangberg, gjør faktisk Edvartsen en god kamp. Fryktet at dette kunne bli ille, men han virker å ha blitt en bedre dommer rett og slett.

På handsen dobbeltsjekket han med begge linjedommerne og 4. dommer og ingen av de hadde sett noen hands. Så en korrekt avgjørelse.

Fortsatt langt opp og frem for RBK, men Issah og Dockal imponerte meg i dag. Får håpe det ikke bare var flaks og at begge kan være stabilt gode fremover, for det trenger vi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hoseth er en hyggelig og sympatisk fyr. At du sitter med vrangforestillinger forandrer ikke det. :)

Ikke på banen, og det er det jeg påsto i utgangspunktet, så fr øyeblikket er jeg redd for at du fekter med vindmøller.

Men vi ser kanskje ikke på samme kamp.

Ikke på banen mot RBK, nei. Hvem av ringrevene i norsk fotball er hyggelige i kampen som betegnes som årets høydepunkt?

 

At Hoseth var en storkjefta fyr som ikke eide sympati tidligere er jeg enig i, men han er faktisk en av tippeligaens beste spillere per i dag, og mannen er tvers igjennom hyggelig. Forøvrig fullt enig i at feiring foran Kjernen er dumt gjort, men det var generelt fryktelig mye i den kampen som var usportslig - på begge sider.

 

Gratulerer med seier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om Wangberg scorte med hands så ble det 3-1. Hadde han ikke scort hadde det blitt 2-1, RBK hadde vunnet.

 

Veldig dårlig konklusjon. Hadde ikke RBK scoret det målet så hadde det vært en helt annen kamp. Alle mål påvirker en kamp og hvordan lagene spiller. Butterfly effect anyone? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...