Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og mens vi snakker om arrogant, Hoseth har ikke en dritt ågjøre på en fotballbane, makan til klyse.

 

Haha, for du har peil. Hoseth er en av serielederens beste spillere.

Jeg snakker ikke om fotballferdigheter, men om den foraktelige oppførselen hans. Bryter nesten ned linjedommeren bl.a

 

Det er det dummeste jeg har lest på en stund, han dro så vidt i dommeren. Selfølgelig burde han ikke gjort det, og kunne gjerne fått gult kort. Men brøyt ned? Overdriv mer.

 

Veldig underholdende kamp, hyggelig å se rbk litt i slag igjen. Spesielt fint var det at Prica scoret på frispaket forårsaket av Thioune som en slags hevn på Prica. En stygg stempling. De var i tottene på hverandre få minutter før den situasjonen. Vel det kunne iallefall se slik ut.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og mens vi snakker om arrogant, Hoseth har ikke en dritt ågjøre på en fotballbane, makan til klyse.

 

Haha, for du har peil. Hoseth er en av serielederens beste spillere.

Jeg snakker ikke om fotballferdigheter, men om den foraktelige oppførselen hans. Bryter nesten ned linjedommeren bl.a

 

Det er det dummeste jeg har lest på en stund, han dro så vidt i dommeren. Selfølgelig burde han ikke gjort det, og kunne gjerne fått gult kort. Men brøyt ned? Overdriv mer.

 

Veldig underholdende kamp, hyggelig å se rbk litt i slag igjen. Spesielt fint var det at Prica scoret på frispaket forårsaket av Thioune som en slags hevn på Prica. En stygg stempling. De var i tottene på hverandre få minutter før den situasjonen. Vel det kunne iallefall se slik ut.

Dro nok til at Han endrer "retning" , dommerne er fredet, dermed basta, for ikke å glemme nedrivingen av Henriksen.

Lenke til kommentar

Er ikke overraskende at handsen kommer i fokus, og at vi nå plutselig er skikkelig usportslig. Ingen hadde gått til dommeren og sagt at det var hands, og det er kjipt at sånne ting skjer. Uansett så er det dommeren som dømmer, og han godkjente målet. Du ser jo på Simen at han ikke jubler og innser feilen sin med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...