Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Grattis med "fortjent" seier. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Gratulerer med en ''saklig'' post. Temmelig fornøyd med Dockal. Lover bra Endret 7. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dockal har iallefall innleggsfoten vi trenger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sitter på en campingplass langt ute i gokk her i Danmark på ustabilt nett å følger RBK. Herlig med trepoenger i dag, om dette holder inn vel og merke! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Var det bare eg som tenkte Marek Sappara når vi såg 3-1 målet? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Liker det jeg ser. Liker det godt! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Liker det jeg ser veldig godt! Kjipt at ett mål kommer på hands, men veldig fortjent seier, hadde mange store sjanser. Hvis vi holder oss skadefri begynner jeg faktisk å tro på seriegull igjen, ut ifra dagens kamp ser det ut som ekstremt bra signeringer. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Og mens vi snakker om arrogant, Hoseth har ikke en dritt ågjøre på en fotballbane, makan til klyse. Haha, for du har peil. Hoseth er en av serielederens beste spillere. Jeg snakker ikke om fotballferdigheter, men om den foraktelige oppførselen hans. Bryter nesten ned linjedommeren bl.a Det er det dummeste jeg har lest på en stund, han dro så vidt i dommeren. Selfølgelig burde han ikke gjort det, og kunne gjerne fått gult kort. Men brøyt ned? Overdriv mer. Veldig underholdende kamp, hyggelig å se rbk litt i slag igjen. Spesielt fint var det at Prica scoret på frispaket forårsaket av Thioune som en slags hevn på Prica. En stygg stempling. De var i tottene på hverandre få minutter før den situasjonen. Vel det kunne iallefall se slik ut. Endret 7. august 2011 av Everket 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Var det bare eg som tenkte Marek Sappara når vi såg 3-1 målet? Tror det, for de fleste andre ville tenkt på Marek Sapara. Men for en kamp! Godt å se at Rbk kan det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Og mens vi snakker om arrogant, Hoseth har ikke en dritt ågjøre på en fotballbane, makan til klyse. Haha, for du har peil. Hoseth er en av serielederens beste spillere. Jeg snakker ikke om fotballferdigheter, men om den foraktelige oppførselen hans. Bryter nesten ned linjedommeren bl.a Det er det dummeste jeg har lest på en stund, han dro så vidt i dommeren. Selfølgelig burde han ikke gjort det, og kunne gjerne fått gult kort. Men brøyt ned? Overdriv mer. Veldig underholdende kamp, hyggelig å se rbk litt i slag igjen. Spesielt fint var det at Prica scoret på frispaket forårsaket av Thioune som en slags hevn på Prica. En stygg stempling. De var i tottene på hverandre få minutter før den situasjonen. Vel det kunne iallefall se slik ut. Dro nok til at Han endrer "retning" , dommerne er fredet, dermed basta, for ikke å glemme nedrivingen av Henriksen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Kom hjem nå. FETTE BRA å slå M****. Rade har funnet mål, Dockal er tydeligvis konge. Elsk 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kom hjem nå. FETTE BRA å slå M****. Rade har funnet mål, Dockal er tydeligvis konge. Elsk haha xD awesome at du sensurerte m*lde Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hva er greia med å sensurere Molde? Sett fler RBK-supportere gjøre det på forumet. Vilt mongoloid. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Synd at man scorer med en helt klar viljehens, bør få en bot. Men var imponert over Doskålen, har fått dere en god spiller der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Mange andre klubber gjør det. Ser ikke problemet? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hoseth skulle vært utvist i forkant av scoringen sin, så breakeven 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Eller hva med scoringen. Løpe bort å juble slik han gjorde mot Kjernen (eller bare generelt mot motstanderes kjerne-supportere) skal belønnes med gult. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hoseth skal egentlig får automatisk gult kort, bare fordi han er en ekkel klyse. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er ikke overraskende at handsen kommer i fokus, og at vi nå plutselig er skikkelig usportslig. Ingen hadde gått til dommeren og sagt at det var hands, og det er kjipt at sånne ting skjer. Uansett så er det dommeren som dømmer, og han godkjente målet. Du ser jo på Simen at han ikke jubler og innser feilen sin med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå