Imsvale Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Rooooseeeeeenbooolololol! Måtte bare si det én gang til for å understreke. 1 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fikk troa i ca 2 min i det minste.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 FAEN meg komisk. Så at Prica hadde scoret, og hadde skikkelig trua! Men ett minutt etterpå scorer pilsen og vi er like langt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er så skuffende markeringer i boksen. Hvorfor klarer vi ikke å holde oppe presset? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Dette er så trist. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Saa begynner dryginga igjen.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er snakk om mange millioner vi kommer til å "miste" pga dette tapet her. Vi kommer nok ikke til CL-kvalik i år neste år heller, fordi vi suger i TL. Får bare håpe vi vinner cupen, da. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det her er rett og slett nitrist =/ Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg er så nærme med å skifte kanal, Dette her er bare tragisk... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Örlund skal ihvertfall ikke ha skylda for dette! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 RBK er heldige med at de har Örlund! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 RBK ble redde for å tape. Da raknet det. Inge nyhet. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 RBK må jo score 5 mål i 1.omgang om de skal vinne en kamp! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvor ligger lønnsnivået nå etter at Ivers og Per er borte? Kan ikke se for meg noen (med unntak av Örlund) i det heletatt kan tenke tanken å ikke ønske å gå ned minst 100k i lønn! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nå fikk jeg ikke helt med meg hva Roar sa. Kan Rosenborg gå videre alikavel, for de skal spille mot et annet lag som sannsynligvis er enda bedre? Jeg trodde vi var ute av hele shiten, jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Nå fikk jeg ikke helt med meg hva Roar sa. Kan Rosenborg gå videre alikavel, for de skal spille mot et annet lag som sannsynligvis er enda bedre? Jeg trodde vi var ute av hele shiten, jeg. Europa League. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Rosenborg skal spele play-off til EL Per no er eg usikker om me blir seeda, men eg vil anta det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå