Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Oioioi, den såkalte ''Rett fram-finta'' Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bra jobba gutter! Flott jobb av Lustig å snike seg gjennom der også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Sleivdal finta: Han later som om han skal til venstre, saa GAAR HAN TIL VENSTRE! OIOIOIOIOI! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dersom dere ryker idag; er det noe EL play-off, eller er det bye bye til spill i Europa da? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jadda Lustig. Du har vært tragisk i år, og BURDE scoret i hjemmekampen. Men utrolig bra at det ble mål her nå. Fikk igjen håpet jeg nå, men likevel har jeg mange triste minner fra stortap, særlig mot østeuropeere. Så resultatet fra en annen kamp forrige uke, det var DInamo Kiev - Rubin Kazan. Litt av en kvalikkamp må jeg si! Dersom dere ryker idag; er det noe EL play-off, eller er det bye bye til spill i Europa da? Blir seedet til EL kvaliken da. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er visst EL-playoff. Kom igjen no troillan!! Værsåsnill, dette må gå braaa!! Jeg tripper her jeg sitter!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Sleivdal finta: Han later som om han skal til venstre, saa GAAR HAN TIL VENSTRE! OIOIOIOIOI! Han later som han går rett frem, SÅ GÅR HAN RETT FREM!!! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Høyrer rykter om at Malmö har slått ut Rangers som var seeda, vil det seie at me blir seeda i neste runde dersom me går vidare? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Sleivdal finta: Han later som om han skal til venstre, saa GAAR HAN TIL VENSTRE! OIOIOIOIOI! Han later som han går rett frem, SÅ GÅR HAN RETT FREM!!! Messi ta deg en bolle! Godt lest av Lustig, og god pasning fra Henriksen i forkant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Rett frem-finta er gulle god på Fifa. ^^ Hilsen Tettey. Endret 3. august 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 HVA ER DET MED AT RBK LEGGER SEG SÅ JÆVLA BAKPÅ HVER GANG DE SCORER?! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) edit: Endret 3. august 2011 av tosha0007 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fortjener ikke mer enn det sånn som de holder på. Nek. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hva enn Janne har sagt i garderoben: IKKE gjenta de ordene en eneste gang til! Vi hadde jo dette.. Hva faen er det som skjer nå da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er så rævdårlig at jeg er på gråten her jeg sitter. Vedder på at de gjør det bare for å terge oss supportere. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 RBK må jo holde presset oppe! Ikke legge seg ned i forsvar... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fortener ikkje betre enn dette når me framstår som ein teikneserieklubb kvar gong me har noko og forsvare. Trudde aldri mitt største ønske skulle vere dette, men få inn Trond Olsen NO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå