eveant Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 hvorfor er det vanskeligere å gå fra rosenborg til utlandet enn fra stabæk? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 hvorfor er det vanskeligere å gå fra rosenborg til utlandet enn fra stabæk? Fordi RBK er veldig vanskelige og krever temmelig drøye priser for spillerne sine. Andre norske klubber har generelt et høyere økonomisk press og godtar lavere overgangssummer. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Riktig, vi er jo kjent for å slippe spillere ut til lattispriser eller på bosman etter å nektet å slippe de ut til allerede usaklige priser. I tillegg er Hedenstad etablert på Stabæk og kan utvikle seg der, steget er ærlig talt per dags dato ikke noe spesiellt stort. Og det suger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Borek Dockal til Rosenborg Kan bli spennende. EDIT: Et par utdrag: Han kan spille både på kant og sentralt på midtbanen. - Han har først og fremst en veldig god innleggsfot. En Marek Sapara eller David Beckham light, om du vil. Det er selve varemerket hans. I tillegg har han veldig god pasningskvalitet, er klok i valgene han gjør på banen og har løpskraft, beskriver han. - Og jeg må si det er meget godt jobba av oss å få denne spilleren til Trondheim, sier Torbjørnsen. - Etter at han imponerte foran en drøss med speidere i U21-EM, trodde jeg ikke det var mulig for oss å hente Dockal. Men jeg tror det hjalp at jeg har fulgt han gjennom mange år. I tillegg vil Dockal til Trondheim. Han har et meget godt inntrykk av klubben, sier Torbjørnsen. Dockal blir med charterflyet tilbake til Trondheim på torsdag hvor han skal gjennomføre medisinsk test og fullføre sin personlige avtale. Håpet er at han blir spilleklar til kampen mot Molde på søndag. Endret 2. august 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Velkommen til Lerkendal, Sapara 2.0! http://www.rbk.no/incoming/article206440.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 FØR DEG HÆHÆHÆHÆ!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du bruker å være det... Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Med Borek Dockal på vei så kan jeg begynne å forstå at rbk lot Veigar Pall Gunnarsson gå til vif. For vi mangler kreativitet i angrepet. Tror ikke folk har forstått hva Iversen tilførte angrepsspillet til rbk, for ikke å nevne mannen i joggedress... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg og. Kanskje vi trenger noe nyskapende. Det at han er så ung er jo et KLART plus for våres del. Vi kan utvikle han bra og han kan bli en viktig spiller. Ang Hedenstad. Vil ikke si det er noe vanskeligere å utvikle seg i RBK kontra Stabæk. Er man først inne i førsteelveren er det jo opp til man selv, vi ser hvor Markus er i dag. Han har blitt en av våre viktigste og er kun i sin 2 sesong som fast på laget. Og alderen hans er jo perfekt i så stand. Men uansett, ønsker han ikke å spille for oss pga dette er det opp til han. Med Stabæk så må han nesten håpe større klubber kommer på banen, for å vinne noe med Stabæk igjen tror vil ta LANG tid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Muligens Trond Olsen for Birkir Bjarnason? Står nederst i artikkelen, jeg hadde ikke hørt om dette tidligere iallefall. Endret 3. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Leste om det der i går og jeg bytter GJERNE Birkir mot Olsen. Ellers har vi lagt inn bud på 8 mill for Nosa. Please no. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Ellers virker det nesten litt for godt til å være sant at Dockal tilsynelatende er såpass glad over å få sjansen i RBK, kanskje en vi da kan beholde et par-tre år? http://www.youtube.com/watch?v=esQ_iYmaEYk Itj nå garli me go-fotn hass værtfaillj http://www.youtube.com/watch?v=p7t12yBJSUs Endret 3. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Han ville til Trondheim med en gang han hørte vi var interesserte. Leste en SkySportsScout over han fra juni. De ga han beskrivelsen "great prospect" og skrev at engelske klubber burde ha han i øyekroken pga den billige prisen og talentet han innehar. Jeg har veldig tro på denne signeringen. Gi han en lang kontrakt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ikke for å ta helt av, men dette må jo være det norske overgangsvinduets mest spennende signering? Partiske briller er jo på såklart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Veldig spennende. Ser ut som det er virkelig snert i det venstrebenet hans og. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Issah ser ut til å ha veldig gode innvolveringer samt gode pasninger, så han og Dockal på midten sammen med Henriksen og hvemnåennsomeriform virker veldig spennende. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article206484.ece NEI NEI NEI NEI OG ATTER FUCKINGS NEI! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg vil aldri se han i RBK drakta. Så han på Lerkdendal mot RBK og makan til idiot og klyse har jeg ALDRI vært borti. Jeg ønsker ikke å få spillere som skaper uro og er generelt misfornøyd med alt. Nå må faen meg Hoftun gi faen i å skaffe alt med en mørk farge. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Borek Dockal er da ikke mørk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå