Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Borek Dockal til Rosenborg

 

Kan bli spennende.

 

EDIT: Et par utdrag:

 

Han kan spille både på kant og sentralt på midtbanen.

 

- Han har først og fremst en veldig god innleggsfot. En Marek Sapara eller David Beckham light, om du vil. Det er selve varemerket hans. I tillegg har han veldig god pasningskvalitet, er klok i valgene han gjør på banen og har løpskraft, beskriver han.

 

- Og jeg må si det er meget godt jobba av oss å få denne spilleren til Trondheim, sier Torbjørnsen.

 

- Etter at han imponerte foran en drøss med speidere i U21-EM, trodde jeg ikke det var mulig for oss å hente Dockal. Men jeg tror det hjalp at jeg har fulgt han gjennom mange år. I tillegg vil Dockal til Trondheim. Han har et meget godt inntrykk av klubben, sier Torbjørnsen.

 

Dockal blir med charterflyet tilbake til Trondheim på torsdag hvor han skal gjennomføre medisinsk test og fullføre sin personlige avtale. Håpet er at han blir spilleklar til kampen mot Molde på søndag.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Jeg og. Kanskje vi trenger noe nyskapende. Det at han er så ung er jo et KLART plus for våres del. Vi kan utvikle han bra og han kan bli en viktig spiller.

 

Ang Hedenstad. Vil ikke si det er noe vanskeligere å utvikle seg i RBK kontra Stabæk. Er man først inne i førsteelveren er det jo opp til man selv, vi ser hvor Markus er i dag. Han har blitt en av våre viktigste og er kun i sin 2 sesong som fast på laget. Og alderen hans er jo perfekt i så stand.

 

Men uansett, ønsker han ikke å spille for oss pga dette er det opp til han. Med Stabæk så må han nesten håpe større klubber kommer på banen, for å vinne noe med Stabæk igjen tror vil ta LANG tid.

Lenke til kommentar

Han ville til Trondheim med en gang han hørte vi var interesserte. Leste en SkySportsScout over han fra juni. De ga han beskrivelsen "great prospect" og skrev at engelske klubber burde ha han i øyekroken pga den billige prisen og talentet han innehar. Jeg har veldig tro på denne signeringen. Gi han en lang kontrakt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...