Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du gi faen i å kommentere i rbk tråden din jævlig taper

Auch! Sur a, pusekatten min?

DJ_Dark: Fikk dessverre ikke sett situasjonen som første til straffen. Var 2 sekunder for treig med å snu hodet. Hva skjedde?

Lenke til kommentar

DJ_Dark: Fikk dessverre ikke sett situasjonen som første til straffen. Var 2 sekunder for treig med å snu hodet. Hva skjedde?

En Sogndal-spiller klinket ballen rett i Daniel Fredheim Holm som hadde hendene inntil kroppen, og som da ble utvist. Håpløs dømming.

Lenke til kommentar

Aha, ja, selv en jævla taper synes det høres rimelig håpløst ut. Er generelt veldig negativt ladet til hands innenfor 16 meteren da en del av de som blir dømt på er umulig å gjøre noe med. Selv en jævla taper som meg mener det.

Lenke til kommentar

Syns straffen var vel streng idømt ja.

RBK har fortsatt veldig mye å jobbe med, skjønner ikke hvorfor JJ satser i samme formasjon hver gang, er jo tydelige svakheter i laget, spillere som ikke passer inn i formasjonen. Ville likt å sett laget i en vanlig 4-3-3 formasjon frem til vi har en defansiv midtbanespiller som kan ta over etter tapet av Annan.

Lenke til kommentar

Kan du gi faen i å kommentere i rbk tråden din jævlig taper

Auch! Sur a, pusekatten min?

Du kommenterer kun når RBK taper. Vinner vi holder du kjeft. Har fått med meg at du elsker å se RBK tape, men gi faen i å spam ned tråden med dritt pga det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...