DJ_Dark Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Verste er at jeg ikke er uenig heller. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Så så, ikkje bli for optimistiske no.. Me ender nok opp med ein avdanka norsk spelar med store skadeproblem og millionlønn. Kanskje Hoftun og slår på stortromma og henter ein ukjend afrikaner som flopper til dei grader 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Så jævlig ufortjent, men FAEN så digg. JOOOOOOOOOAR!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Mush Mush Mush Mush! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 RBK maa faen meg se aa faa hodet ut av raeva snart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Rett og slett LATTERLIG at de får straffe der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Bra straffe, da. Kan ikke nekte for det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Straffen er kald og målet var fortjent. Det skulle bare aldri vært straffe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kan du gi faen i å kommentere i rbk tråden din jævlig taper 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kan du gi faen i å kommentere i rbk tråden din jævlig taper Auch! Sur a, pusekatten min? DJ_Dark: Fikk dessverre ikke sett situasjonen som første til straffen. Var 2 sekunder for treig med å snu hodet. Hva skjedde? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 DJ_Dark: Fikk dessverre ikke sett situasjonen som første til straffen. Var 2 sekunder for treig med å snu hodet. Hva skjedde? En Sogndal-spiller klinket ballen rett i Daniel Fredheim Holm som hadde hendene inntil kroppen, og som da ble utvist. Håpløs dømming. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Aha, ja, selv en jævla taper synes det høres rimelig håpløst ut. Er generelt veldig negativt ladet til hands innenfor 16 meteren da en del av de som blir dømt på er umulig å gjøre noe med. Selv en jævla taper som meg mener det. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Syns straffen var vel streng idømt ja. RBK har fortsatt veldig mye å jobbe med, skjønner ikke hvorfor JJ satser i samme formasjon hver gang, er jo tydelige svakheter i laget, spillere som ikke passer inn i formasjonen. Ville likt å sett laget i en vanlig 4-3-3 formasjon frem til vi har en defansiv midtbanespiller som kan ta over etter tapet av Annan. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kan du gi faen i å kommentere i rbk tråden din jævlig taper Auch! Sur a, pusekatten min? Du kommenterer kun når RBK taper. Vinner vi holder du kjeft. Har fått med meg at du elsker å se RBK tape, men gi faen i å spam ned tråden med dritt pga det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Han har ikke skrevet noe galt, så hold kjeft Emils1! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Må da ha lov å synes det er irriterende at folk skal komme innom med drit hver gang det skjer noe i mot RBK? Hva faen er problemet ditt? Du klager jo faen meg på Hoftun må gå hele tiden, akkurat som du bidrar med så mye. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Problemet mitt? Han sa overhodet INGENTING galt nå. Han sa at straffen var bra, noe den var. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå