Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vil jeg takke Rosenborg Ballklubb for at de gir alt for å skaffe spillere. Tror ikke Janne er treg her, tror det er ledelsen.

 

Jeg har tidligere vært svært fornøyd med hvordan klubben har blitt drevet, men de siste sesongene har fått med til å rive av flere kilo hår.

Nå er det på tide at vi får inn friskt blod og en ledelse med ambisjoner, noe vi hadde på 90 tallet. Vi kan aldri heve oss i Europa når vi prioriterer å kjøpe spillere som er skada.

Lenke til kommentar

Skal vi avtale tidspunkt på mandag for når vi skal gå ned på Brakka og forlange en forklaring på hvorfor i HELVETE det kan drøye så jævlig med et spillerkjøp!

 

Jeg trenger en forklaring på hvordan dette kan rotes bort. Om Skutle, Hoftun & Co drøyde med noen ekstra tusen til Stabæk, forhandlinger om videresalgsprosenter eller noe slikt kommer det til å bli pisk på hele gjengen.

 

"Spark dem i taska" som en venn av meg sa det så fint tidligere i kveld.

Lenke til kommentar

Hvis ikke Hoftun har en bedre spiss i sikte som ikke er kjent enda da? De er jo mer interessert i å hente alt av Afrikanere fremfor ihvertfall å satse på noen man vet hvordan holder tippeliganivå.

 

Uansett, gjør dem INGEN spillerkjøp nå kan vi se langt etter cup tittel, tippeliga seier, noe i europa å gjøre. Vi kan egentlig glemme alt. Vi sliter jo med å score mål mot lag som egentlig vi kan vinne 5-0 mot på en dårlig dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...