Uncle Scrooge Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Enig, skjønner ikke hvorfor Svensson blir byttet ut, var en av de beste på banen imo. Syns forresten de som ga karakterer i adressa var overraskende gavmild, burde ihvertfall gått ned et hakk på samtlige. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg håper virkelig at vi får inn VPG. Det trenger vi. Det går alt for sakte og altfor lite i lengderetning. Vi trenger noen kreative spillere, og det hjelper ikke akkurat at Ciljan forsvinner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det hjelper derimot om Olsen forsvinner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har RBK lagt inn bud eller noe på Veigar? Han har sagt hva han ønsker, da må Rosenborg få ut fingern å skaffe han! Er vi for trege så kan Vålerenga tilby Veigar en bedre kontrakt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Veigar har avslått Engas kontrakt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nå har vi sjangsen, men Hoftun venter nok, og ser om enga kjøper han først :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Høhø. Hoftun vil presse Pall til Enga for så å si at de ikke var raske nok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Veigar har avslått Engas kontrakt. For kontrakten ikke var god nok. Kommer Enga med en bedre kontrakt kan det hende han sier ja. Får ikke Hoftun inn bud på Veigar engang skal jeg personlig bære han ut av stolen sin og kaste han på gata. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 VGP visstnok einig med Enga, mens Hoftun visstnok er på Dana cup. HMG! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Da vil jeg takke Rosenborg Ballklubb for at de gir alt for å skaffe spillere. Tror ikke Janne er treg her, tror det er ledelsen. Jeg har tidligere vært svært fornøyd med hvordan klubben har blitt drevet, men de siste sesongene har fått med til å rive av flere kilo hår. Nå er det på tide at vi får inn friskt blod og en ledelse med ambisjoner, noe vi hadde på 90 tallet. Vi kan aldri heve oss i Europa når vi prioriterer å kjøpe spillere som er skada. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 FUCK! Hva gjør vi nå? Er det noen andre spillere som er interessante? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Skal vi avtale tidspunkt på mandag for når vi skal gå ned på Brakka og forlange en forklaring på hvorfor i HELVETE det kan drøye så jævlig med et spillerkjøp! Jeg trenger en forklaring på hvordan dette kan rotes bort. Om Skutle, Hoftun & Co drøyde med noen ekstra tusen til Stabæk, forhandlinger om videresalgsprosenter eller noe slikt kommer det til å bli pisk på hele gjengen. "Spark dem i taska" som en venn av meg sa det så fint tidligere i kveld. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 HOFTUN MÅ GÅ!!! 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvis ikke Hoftun har en bedre spiss i sikte som ikke er kjent enda da? De er jo mer interessert i å hente alt av Afrikanere fremfor ihvertfall å satse på noen man vet hvordan holder tippeliganivå. Uansett, gjør dem INGEN spillerkjøp nå kan vi se langt etter cup tittel, tippeliga seier, noe i europa å gjøre. Vi kan egentlig glemme alt. Vi sliter jo med å score mål mot lag som egentlig vi kan vinne 5-0 mot på en dårlig dag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ta det med ro folkens, Hoftun er på saken! Hører at vi er på jakt etter en spiss fra Kvik Halden og en angrepssiller fra Randaberg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå