Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir kvalm av en dårlig kamp av Rosenborg og en latterlig dommertrio. MOTHER FUCK, SUCK COCKING ASSWHOPPING MOTHER FUCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! FUCKINGS SHIT, COCK SUCKER MOTHER FUCKER! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Lenke til kommentar

En mann med ekstremt dårlig fotballforståelse hadde aldri hatt en slik jobb. Mulig han ikke har veldig god forståelse, og at du er veldig uenig. Men dette blir for dumt det forstår du også.

Han er fotball kommentator, da skal du ha bedre fotball forståelse enn det Stokke har i mine øyner. Snakker ikke om denne kampen spesefikt, men generelt.

Lenke til kommentar

Rett og slett patetisk hele opplegget. Har aldri hisset meg opp så mye siden Skjelbred knakk ankelen. Fordømte utlendinger bare kommer å sparker ned RBK spiller etter RBK spiller, mens fugleskremsle av en dommer gir blanke faen. Det gjenspeiler hele kampen. Selvfølgelig scorer de drittspillerne på et jævla enklet møkk mål.

Selv om UEFA ser på dette som en kamp av lite verdi, trenger dei kke å sende en asylsøker til dommer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fikk fysisk vondt av å stå på Lerkendal i dag. Lavmålet til RBK og en dommertrio fra helvete. RBK er allerede ute. 2 mål på bortebane er usannsynlig. Kommer til å støtte alle andre norske lag med ambisjoner om Europa-spill. Håper Enga viser hvordan det skal gjøres i morgen og hedrer byen og landet sitt med stolthet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel. Om Issah og Gunnarson kommer på plass innen da, så finnes det kanskje håp. Moldskred var virkelig elendig i dag. Winsnes har tatt sommerferie virker det som. Henriksen klør etter å komme seg fremover. Har heller ikke hatt noe imot om Lustig hadde fått smake benken. Tror ærlig talt at Lago ville gjort en bedre jobb.

Men Plzen kommer til å hore med ballen hele kampen, når de ikke ligger på bakken å ruller. Ikke optimale forhold til et lag som må finne formen fort som faen.

Lenke til kommentar

... 2 mål på bortebane er usannsynlig...

Nei.

Usannsynlig, jo, men ikke umulig.

Tror ærlig talt at Lago ville gjort en bedre jobb

I backrekka kanskje, men jeg tviler sterkt på at Lago har like mye å bidra med offensivt som Lustig på en gjennomsnittlig/god dag, og siden Lustig og Dorsin (altså ikke bare Prica som mange påstår) er viktige for RBKs spillestil i øyeblikket, så får vi nesten bare holde ut til forsterkningene(?) kommer.

Lenke til kommentar

Vel. Om Issah og Gunnarson kommer på plass innen da, så finnes det kanskje håp.

De får ikke spilt bortekampen siden de ikke ble registrert på tirsdag.

Ny rekord av dommertrioen i går. Makan til lavmål. Det samme gjelder egentlig for Rosenborg og. Det sier sitt når 9 min tillegg til sammen var alt for lite. Bare i førsteomgagen var det nesten 8-9 min som burde bli lagt til. Vi ble snytt for straffer i hytt og pine, spillerne deres kastet seg i hytt og pine. De sparket ballen opp på tribunen da de fikk frispark selv kun for å få tiden til å gå. Dommeren gjorde absolutt ingenting. RBK fikk gult for å se på ballen og spillerne. Det ble rett og slett for dumt. Hjelper jo faen ikke at dommeren var fra et østblokk-land, Slovenia, som ikke er langt turen vekk fra Tsjekkia.

Lenke til kommentar

De skrev i VG at dommertrioen ikke var i nærheten av å holde nivået, men det var ikke avslutningen til RBK heller.

Per SKAL score på en slik sjanse han får, ihvertfall få den under mål. Når skudd fra 8 meter blir most over så går alt imot.

Jeg var virkelig irritert på den dommeren til tider, og det å få nordmenn irritert i disse dager er neppe lurt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uten å lese alt dere har skrevet før her har jeg følgende spørsmål: hvorfor ble Trond Olsen satt inn for unggutten? Trond Olsen og Morten Moldskred er så dårlige at de bør bli solgt til Ranheim. I går var jeg RBK-tilhenger, og det gjorde vondt å se på. Prica, Lustig, Wannberg og unggutten spilte OK. Skjelbred var utter shit som vanlig og Henriksen blir jeg ikke klok på. Winsnes leverte som forventet. Dorsin, Örlund og Larsen er jeg nøytral i forhold til.

Lenke til kommentar

Uten å lese alt dere har skrevet før her har jeg følgende spørsmål: hvorfor ble Trond Olsen satt inn for unggutten? Trond Olsen og Morten Moldskred er så dårlige at de bør bli solgt til Ranheim. I går var jeg RBK-tilhenger, og det gjorde vondt å se på. Prica, Lustig, Wannberg og unggutten spilte OK. Skjelbred var utter shit som vanlig og Henriksen blir jeg ikke klok på. Winsnes leverte som forventet. Dorsin, Örlund og Larsen er jeg nøytral i forhold til.

We keep asking the same questions, jeg håper virkelig for Janne sin skyld at Svensson var helt utkjørt, for ellers skjønner jeg ikke hvordan Morten "Selvtillit" Moldskred fikk lov til å spille lengre enn ham.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig enig med deg i forhold til Svendsson. Jeg synes han var rbks beste, så lenge han spilte jeg. Jeg liker han veldig godt, og han viste Ciljan-tendenser noen ganger der, hvor han bare tok et lite touch til siden og spurtet forbi motspiller etter motspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...