Emils. Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Rosenborg ledelsen burde tilbake betale de som gadd å møte opp for å støtte laget. Greit nok at vi spiller dårlig engang i blant, men at det nivået skal falle ned på middelmådig 3 div spill er helt latterlig. Så det islandske tv selskapet valgte rett kamera. De kunne like så godt sendt 3 div, like spennende. Nå må være enkelt Rosenborg spiller grave litt i seg og skjerpe seg. Synes Prica er en av de som må virkelig se hva han gjør, er det mulig å være så borte en hel kamp som han er? Og Mosh da, skjønner ikke at Janne bare sender han ned på 2 laget og lar han få motivasjon. Det jeg har sett av han over mange kamper nå er begredelig og ikke bra. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Flaut og helvettes unødvendig. Lokker sikkert mange stjernespillere med sånne resultater. Selv om det ikke betyr noe for kvalikkens del på papiret så kommer Plzen til Lerkendal med god tro om at de kan slå et RBK som illustrerer lavmål. På hodet og ræva ut tipper jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Rævvafotball... Jeg tror ikke det er mulig å spille fotball på Island. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvorfor kaster vi oss ikke inn i kampen om å få VPG til laget? Nå har VIF lagt inn bud, det er TYDELIG at vi trenger en spiss som scorer og kan gjøre litt på egenhånd. No offence til Prica, men han er best når laget gjør ham god. Veigar kan gjøre litt alene, noe vi kunne trengt i gårs dagens kamp! Det ar Janne er trenern og var trenern til VGP er jo en kjempefordel! Hvem gidder å spille under Martin når han kan velge å spille under Janne? Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Minner om at påmeldingsfristen for bussturen til Sogndal er i morgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Jonas Svensson Landslagsskompis Kevin Dure fra Løv/Ham kommer på prøvespill imorgen! #braspiller Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Blitt noen utsatte kamper nå. Tøffere program til høsten da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Veigar Pall Gunnarson klar for RBK når klubbene er enige om en pris. Kilde EDIT: Krig! "Stabæk har akseptert bud fra Vålerenga, men spilleren selv skal være enig med Rosenborg." Endret 26. juli 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vi presser opp prisen litt for dere vi, om det er greit 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Hadde ikke forventet noe annet. Dere trenger jo vel han ikke uansett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvem ønsker å spille for VIF som har mål? Hvis Veigar ønsker seg til oss så burde saken være grei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Rangers - Malmö 0-1 Om Malmö holder unna blir vi seedet i 4. kvalikrunde så sant vi slår Plzen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Betyr det at RBK kan møte Malmø i neste runde? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Gjør vel det, men også andre useedede lag. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flere som skal på Lerkendal i dag? Tror det blir ganske tomt, sto i adressa at de hadde solgt svært få billetter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg skal. Lite penger i lommeboka, så ble Skjelbred-billetten på meg. 50 kroner, nedre Rema tror jeg. Tror ikke det blir mye folk jeg heller, men nå har de ihvertfall gjort det jeg har sagt lenge, nemlig å selge billigbilletter! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Er dette tsjekkernes plan? Skade, skade, skade... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dommeren hjelper ikke til med alle avblåsningene... Er redd for at dette blir en kamp som ender i uavgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå