DJ_Dark Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Bøttekamp, men vi hadde det gøy på tribunen i dag. Prica var ræva, Morten var håpløs. Ingen var veldig gode av det jeg så i dag. Sånn utenom Kjernen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Den 12.spilleren var klart banens beste idag, spesielt siden fjottene fra Bærum var i undertall. Trøster meg med nok en Ranheimseier, ser ut at det kan holde helt inn i år. Rbk kan sette fokuset til CL og Cupen, på høy tid RBK vinner cupen igjen. Møkklei å ryke mot Strindheim,Follo og annet pakk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Örlund må forresten lære seg å lukke bena sine. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Bøttekamp, men vi hadde det gøy på tribunen i dag. Prica var ræva, Morten var håpløs. Ingen var veldig gode av det jeg så i dag. Sånn utenom Kjernen. Jeg fikk dessverre ikke plass blant kjernen av kjernen( om du skjønner hva jeg mener), så måtte stå lengre opp blant "familiedelen" av rbk-support... Det var KJEDELIG... Menn som klager og syter over spillerne, mens de selv ikke gjør noe for å støtte dem... -.- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Må komme tidlig eller presse deg ned. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvem er det som sier at suksess i Europa kan gi RBK flere spillerkjøp? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 FLere som ser på Viasat4? Er elendig bilde her, ser ut som sikkel/regn på linsa og litt hakking! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Fine bilder her. Hvilken leverandør har du? Kjører Altibox her, så det burde strengt tatt ikke si noe på det.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bildet er på kvalitet med høydepunktene Levanger fotballklubb legger ut etter sine andre divisjonskamper.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bildet er på kvalitet med høydepunktene Levanger fotballklubb legger ut etter sine andre divisjonskamper.. Uten å ha sett høydepunktene du omtaler, så kan jeg nok fortsatt si meg enig. Hvilken leverandør? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Canal Digital. Uansett ikke noe med våre levrandører og gjøre. Det er de som har produksjonen på øya som ikke helt har kvaliteten inne. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Nja, begynner jo å lure siden han andre godeste her sier han har bra bilde. Men tilbake til kampen, hva f. skjer med RBK om dagen? Vi ligger under med 1. Mål, WTF? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Roar Stokke sa "Vi beklager litt hakking i bildet, men det er ikke noe vi rår over." EDIT: Jeg har Viasat-parabol, og har ikke lagt merke til lag på en stund. Endret 20. juli 2011 av Hanske Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har ikke vært hakking på en stund her heller. Men bildet er fortsatt kjipt, men er dog vant med HD sendinger, så det kan sef ha mye å si. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Tror islandsk tv har solgt HD-kameraet sitt og importert et fra Usbekistan. Men tv-bildet reflekterer kvaliteten på kampen. Ingen motivasjon å spore hos noen av RBKs spillere. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvem er han som sier "Molde-skred"? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Der ble skjermen sort. Nå gidder jeg ikke mer. Heldigvis går dere videre alikevel. Ser ikke for meg tre mål til fra de grønne. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Du går ikke glipp av noe. Mest skammelige dårlige jeg har sett RBK noen gang tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå