Emils. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvis Olsen fortsetter å score kan jeg ikke se noe annet enn at RBK skal ta seriegullet. Synes vi kommer forsovet til mye innlegg, men alle innleggene havner hos Stabæk spillere. Vi må få til bedre innlegg og flere folk inne i boksen så kunne vi fort ledet kampen. Og den ene gang vi velger å ikke gå ned på siden for å slå inn, men slår litt mer sentralt inn så scorer vi. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ler av Stabæk Support. Se på de, de er ikke halvparten så mange som Kjernen en gang. På lyd vinner vi også. Mangler bare vinnermålet nå! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Blir ikke seriegull med sånn sløsing og alt mulig rart, samtidig som Solskjær har fått god orden på Molde. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Lustig har vært rævva idag! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Er barneklasse på innleggene da, samtidig som de som skal være i boksen aldri er der. Hvordan i helvete skal vi vinne når 90 % av sjansene skapes på innlegg fra siden.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Molde vinner da ikke gull, mulig rosenborg tar et ''friår'', men får da være grenser til sci-fiction. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Dobbelpost,, sry Endret 17. juli 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Trenger nok mer enn det med de gutteavslutningene som vi er vitne til idag.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Trenger fergie-time Trenger også et nytt lag.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det som irriterer meg er at vi taper uten å ha fått prøvd. De gidder jo ingenting i dag, totalt umotiverte. Hvis de ikke tåler å spille CL og Tippeliga samtidig kan vi likeså godt gi faen. Det her er helt latterlig bak mål. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Må ha vært den verste Rbk-kampen jeg har vært på hittil, både spillmessig og supportermessig, det var kun et titalls mennesker som var med å heie frem laget, resten stod og klappet, som førte til at det overdøvet sangene... Makan... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 16. Mai-kampen er det verste jeg har sett i nyere tid. Dagens kamp var preget av slitne ben og generell "tafatthet". Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Virker som vi er like elendige som vi var på starten av sesongen. Håper ikke dette er starten på en ny nedtur med viktige europakamper framover. Ekstra kjipt at Molde og TIL drar enda mer i fra. Tror nok vi blir værende på midten av tabellen ut sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ja, men vi byttet trener. Han har ikke fått satt inn laget slik vi ønsker at det skal være. Vi har også en spiller som snart er klar, i tillegg er Høiland, Holm og Goa ute med skada. Jeg tror ikke seriegullet havner hos oss i år, men det gjør at vi får tid og mulighet til å heller fokusere på neste år. Da vi mest sannsynlig ikke får europa kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå