MartinF Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Og sist gang jeg sjekket, så holder vel Iceman #10 med Brann i Norge? I så fall så burde han holde kjeft om alt hva e-cup angår... 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Og sist gang jeg sjekket, så holder vel Iceman #10 med Brann i Norge? I så fall så burde han holde kjeft om alt hva e-cup angår... Hysj nå, Åtvidabergs FF er en europeisk stormakt! 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Gratulerer med kveldens seier, Rosenborg. Jeg er hardbarka Enga-supporter, men jeg er alltid glad når norske lag lykkes utenlands. Som AaFK mot Neath og dere mot breiflabb, eller hva de het. I morgen skal mitt lag i ilden, og forhåpentligvis lykkes vi. Selv om de fleste i denne tråden ikke vil det. Og ikke for å smiske for mye, men jeg er imot at VIF skal kjøpe Pall Gunnarsson. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Gratulerer med kveldens seier, Rosenborg. Jeg er hardbarka Enga-supporter, men jeg er alltid glad når norske lag lykkes utenlands. Som AaFK mot Neath og dere mot breiflabb, eller hva de het. I morgen skal mitt lag i ilden, og forhåpentligvis lykkes vi. Selv om de fleste i denne tråden ikke vil det. Og ikke for å smiske for mye, men jeg er imot at VIF skal kjøpe Pall Gunnarsson. Breiflabb. Hva skal dere med Pall anyway? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Vi mangler spisser i form. Berre er gammel, Nielsen uerfaren og Koné og Boakye har ikke kommet i toppform. Vi trenger rett og slett en målscorer. Endret 13. juli 2011 av Hanske Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Pall er vel nesten med en servitør enn målscorer (selv om han har scoret en del i år). Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 I morgen skal mitt lag i ilden, og forhåpentligvis lykkes vi. Selv om de fleste i denne tråden ikke vil det. Hvor står det? Jeg vil ihvertfall at VIF og alle andre norske lag skal lykkes i kvaliken Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Håper RBK ikke betaler kilopris for Stabæk Palmen, han er jo blitt så feit at Keiko ser ut som Kate Moss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 I morgen skal mitt lag i ilden, og forhåpentligvis lykkes vi. Selv om de fleste i denne tråden ikke vil det. Hvor står det? Jeg vil ihvertfall at VIF og alle andre norske lag skal lykkes i kvaliken Dess bedre norske lag gjør det, dess bedre ranking får si. Selv om jeg misliker lag håper jeg de kommer lengre i Europa enn 1/2/3. kvalikrunde som har vært gjengangeren de siste årene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Det går rykter om Prica. Nå er det Anderlecht som skal være interessert. Tydelig at Europa har lagt merke til Prica sine prestasjoner. #rbk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Argh, krise om Prica forsvinner! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvor står det? Jeg vil ihvertfall at VIF og alle andre norske lag skal lykkes i kvaliken Hehe. Kanskje det bare er oss fra hovedstaden som tenker sånn Håper RBK ikke betaler kilopris for Stabæk Palmen, han er jo blitt så feit at Keiko ser ut som Kate Moss. Lol! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Blir vel som med Kone dette når han forsvant. Prester over nivå i CL og blir solgt, blir borte fra rampelyset en stund før han returnerer til tippeligaen og velger Vålerenga for å vise hvor mye RBK betydde for han. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ser at Per ikke går for mer enn €500k, altså rett under 4M kr. Hadde håpet på mer, men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg synes prisen er fornuftig. Det bidrar til eksport av norske spillere. På nittitallet var norske spillere billige, før de fremtil helt nylig har vært kjempehøye. Ikke rart afrikanerne har blitt så godt repressentert i europeiske klubber - de er jo billige. Husker VIF kjøpte Doffen for 16 mill. Hårreisende. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Skulle gjerne beholdt Ciljan til og med en evt. playoff i CL (slutten av august). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå