Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med kveldens seier, Rosenborg. Jeg er hardbarka Enga-supporter, men jeg er alltid glad når norske lag lykkes utenlands. Som AaFK mot Neath og dere mot breiflabb, eller hva de het.

I morgen skal mitt lag i ilden, og forhåpentligvis lykkes vi. Selv om de fleste i denne tråden ikke vil det.

Og ikke for å smiske for mye, men jeg er imot at VIF skal kjøpe Pall Gunnarsson.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer med kveldens seier, Rosenborg. Jeg er hardbarka Enga-supporter, men jeg er alltid glad når norske lag lykkes utenlands. Som AaFK mot Neath og dere mot breiflabb, eller hva de het.

I morgen skal mitt lag i ilden, og forhåpentligvis lykkes vi. Selv om de fleste i denne tråden ikke vil det.

Og ikke for å smiske for mye, men jeg er imot at VIF skal kjøpe Pall Gunnarsson.

Breiflabb. :lol:

Hva skal dere med Pall anyway?

Lenke til kommentar

Hvor står det? Jeg vil ihvertfall at VIF og alle andre norske lag skal lykkes i kvaliken ;)

Dess bedre norske lag gjør det, dess bedre ranking får si. Selv om jeg misliker lag håper jeg de kommer lengre i Europa enn 1/2/3. kvalikrunde som har vært gjengangeren de siste årene.

Lenke til kommentar

Hvor står det? Jeg vil ihvertfall at VIF og alle andre norske lag skal lykkes i kvaliken ;)

Hehe. Kanskje det bare er oss fra hovedstaden som tenker sånn :)

Håper RBK ikke betaler kilopris for Stabæk Palmen, han er jo blitt så feit at Keiko ser ut som Kate Moss.

Lol!

Lenke til kommentar

Jeg synes prisen er fornuftig. Det bidrar til eksport av norske spillere. På nittitallet var norske spillere billige, før de fremtil helt nylig har vært kjempehøye. Ikke rart afrikanerne har blitt så godt repressentert i europeiske klubber - de er jo billige.

Husker VIF kjøpte Doffen for 16 mill. Hårreisende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...