Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker det. Spørs om Per spiller i dag da. Om han spiller i dag kan han vel ikke spille EU-kamper for Hamburg, om de har planer om det.

Vurderer en form for boikott av dagens kamp. Lite penger på konto, og 150kr for å se et islandsk lag forsvare seg forgjeves er for mye.

edit: Samtidig så har RBK vunnet alle kampene jeg har vært på Lerkendal og sett så langt i år. Begynner å tvile på om de klarer det uten min personlige støtte. Choices... :hmm:

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Dere spiller mot et semi-pro lag fra Island og dere spiller drit. Ikke lenge til vi faller så langt ned på seeding listen at vi bare får 2 EL plasser.

Vi spilte drit på starten, men det har kommet seg nå. Til nå har det jo bare være tidenes sjansesløsing. Burde ledet 4-0.

Lenke til kommentar

virker som det er de "dårlige" lagene vi sliter med å score. Det blir til av vi kanskje har 10 store sjanser før i det hele tatt kommer et mål.

Synes forsovet ikke at vi spiller drit, når vi skaper så mange sjanser og ikke leder mer er det avslutningene som er dårlig, ikke spillet.

Men som Arsenal supporter burde du vite at mål kommer ikke selv om banespillet sitter!

Lenke til kommentar

Stokke har en skikkelig fotballstemme, han er ikke et kjempeproblem. Mer latterlig når han prøver å få med Myhre (?) som virker som han halvsover og kommer med en kommentar en gang iblant.

Sjansesløseri og Moldskred er generelt dårlig og så glimter han til flere ganger, legger masse smarte gjennombruddspasninger og gode innlegg. Surt at han er så dårlig ellers :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe, han sleske fyren i lilla v-neckgenser kjenner jeg. ^^(han heier egentlig på Bodø-glimt)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...