DJ_Dark Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Kommer til Gymsalen på søndag i alle fall. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg liker at Awal-Issah uttaler at det er stort steg for han i sin karriere. Røde Stjerne er vel per idag et bedre lag enn oss Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg liker det. Spørs om Per spiller i dag da. Om han spiller i dag kan han vel ikke spille EU-kamper for Hamburg, om de har planer om det. Vurderer en form for boikott av dagens kamp. Lite penger på konto, og 150kr for å se et islandsk lag forsvare seg forgjeves er for mye. edit: Samtidig så har RBK vunnet alle kampene jeg har vært på Lerkendal og sett så langt i år. Begynner å tvile på om de klarer det uten min personlige støtte. Choices... Endret 13. juli 2011 av Armageddon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 RBKs nye hjemmeside: sjansesløsing.no !! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er det mulig Svensson.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Eller Markus, eller Prica, eller, eller... Så scorer Per av alle. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dere spiller mot et semi-pro lag fra Island og dere spiller drit. Ikke lenge til vi faller så langt ned på seeding listen at vi bare får 2 EL plasser. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 /care. Han scorte! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Dere spiller mot et semi-pro lag fra Island og dere spiller drit. Ikke lenge til vi faller så langt ned på seeding listen at vi bare får 2 EL plasser. Vi spilte drit på starten, men det har kommet seg nå. Til nå har det jo bare være tidenes sjansesløsing. Burde ledet 4-0. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 virker som det er de "dårlige" lagene vi sliter med å score. Det blir til av vi kanskje har 10 store sjanser før i det hele tatt kommer et mål. Synes forsovet ikke at vi spiller drit, når vi skaper så mange sjanser og ikke leder mer er det avslutningene som er dårlig, ikke spillet. Men som Arsenal supporter burde du vite at mål kommer ikke selv om banespillet sitter! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Joda. Svensson og Henriksen burde puttet, men er litt skuffet over spillet. Skal heller innrømme at jeg ikke har følgt veldig godt med det siste kvarteret. Skrudde av lyden og satt meg ned med FM. Stokke er grusom. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Stokke har en skikkelig fotballstemme, han er ikke et kjempeproblem. Mer latterlig når han prøver å få med Myhre (?) som virker som han halvsover og kommer med en kommentar en gang iblant. Sjansesløseri og Moldskred er generelt dårlig og så glimter han til flere ganger, legger masse smarte gjennombruddspasninger og gode innlegg. Surt at han er så dårlig ellers Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Det var vel de siste 20 vi spilte best, såeee. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hehe, han sleske fyren i lilla v-neckgenser kjenner jeg. ^^(han heier egentlig på Bodø-glimt) Endret 13. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Skjønner at det er mer spennende å se på RBK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Nå ser det litt bedre ut ja! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Bakenga mot Svensson? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Damn, fin avslutning av Henriksen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå