MartinF Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Denne troppen vil jeg si er god nok for seriegull: Ørlund Lustig - Larsen - Lago - Dorsin Awal-Issah (evt. Annan) Fredheim Holm - Henriksen - Svensson Gunnarson Prica Endret 10. juli 2011 av MartinF Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Spørs på pris. Han begynner å bli litt i eldste laget nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Tror ikke han blir alt for dyr. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Var på samme fly som Jönsson og Hoftun til Oslo. Hjemmekamp om 2 dager. Signering? #RBK Pall i boks? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Skritt i feil retning for meg som ønsker at klubben skal finne tilbake til røttene sine med 4-3-3. Med Gunnarson og Al-Isha så godt som i boks så er dette min foretrukne startoppstilling dersom man på død og liv skal spille 4-4-2; Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Uenig med å starte Bakenga, ellers er det veldig greit satt opp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Bakenga har potensiale til bli det helt store, gitt at han får spille ved siden av Prica. Han er derimot ingen suksess som ensomt oppspillspunkt eller ving i 4-2-3-1 (som er det RBK har brukt han som). Folk glemmer at gutten bare er 18 år og kun har en håndfull kamper fra start. Alikevel så er han med unntak av Prica den spilleren som har skåret flest mål for RBK i årets sesong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Enig i det du sier, men sålenge Fredheim Holm er skadefri, så syns jeg vi burde starte han. Men jeg vil ikke benke Henriksen, Svensson eller Gunnarsson.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Gunnarson opp og Joar ut, dermed kommer DFH inn. Endret 11. juli 2011 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen som skal på Stabæk-Rosenborg på søndag? Jeg og en kamerat(Brann-supporter LOL) tar turen opp, men er usikker på om jeg skal bestille biletter på nett eller om vi skal kjøpe på stadion. Skal selvfølgelig stå med kjernen Hva sier dere? Nett eller på stadion? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg regner med at det kommer mange til den kampen og det kommer sikkert mange RBK fans, så det kunne være en fordel å bestille på nett kanskje? Slik at dere er sikret en god plass mener jeg. Jeg skal også dit, men skal sitte en annen plass. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Felt D, right? Som er Bortesupp.? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Åh, det husker jeg ikke. Jeg sitter vanligvis bak trenerbuene og det er vel felt K eller rundt der en plass. Sikkert en oversikt over feltene på nettet, skal se om jeg finner. Felt M pleier jeg å sitte på. Felt D er bortesupporter ja. Skal du kjøpe når du kommer dit er det vel dette som gjelder: Egen salgsluke for billetter til Felt D er i kjøreport B2 på arenaen ved siden av inngang B1 - kun gjestende supportere - åpnes normalt 90 minutter før kamp. Endret 12. juli 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Blir kvaliken imorrakveld sent på TV et sted? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Mange som skal på Lerkendal i morgen da? Skal selv, tror det kommer til å bli ganske glissent. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg syns billettprisene var veldig drøy til å være en kvalikk til Europacup... Får se om jeg tar turen eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå