Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få han bort fortest mulig! Hoftun var en IDIOT når han ikke solgte han for 2 år siden for 50 mill. Lagets beste spiller, vel vel. Landets klart mest oppskrytte på mange år kan man hvertfall si. Litt rart må det vel være, lagets beste spiller, men ikke i nærheten av landslaget? Sier sitt om nivået når ikke en eneste RBK spiller er på landslaget. Sånn som det er nå, så får vi vel heller ikke en eneste krone for han. Kontrakten starter 1. januar. Det vil si, for Rosenborg koster det cirka 10 millioner å holde han her fra august til desember. Neppe verdt det. 

Lenke til kommentar

Få han bort fortest mulig! Hoftun var en IDIOT når han ikke solgte han for 2 år siden for 50 mill. Lagets beste spiller, vel vel. Landets klart mest oppskrytte på mange år kan man hvertfall si. Litt rart må det vel være, lagets beste spiller, men ikke i nærheten av landslaget? Sier sitt om nivået når ikke en eneste RBK spiller er på landslaget. Sånn som det er nå, så får vi vel heller ikke en eneste krone for han. Kontrakten starter 1. januar. Det vil si, for Rosenborg koster det cirka 10 millioner å holde han her fra august til desember. Neppe verdt det. 

 

Er vel ingen av dagens RBK spillere som passer slå-og-løp taktikken til Drillo. Men under spillende lag tror jeg Markus hadde vært et godt lag. ETtersom Ciljan nå drar er han ikke vel ikke lenger å regne som RBK spiller på landslaget.

 

Men siden du spør er Wangbarg, Svensson og Bakenga på landslaget..

Lenke til kommentar

Synd om Per går gratis ved nyttår og RBK ikke får en krone for klubbens beste spiller. Men dette er klubbens egen feil, når de heller gambler på at Per skal hjelpe til med å få tak i CL-millionene. Om RBK kvalifiserer seg, tror jeg ikke Per har lyst til å dra før til jul heller.

Du kan vel ikke mene at PCS er en bedre fotballspiller enn Rade Prica? Rosenborgs suverent beste spiller i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...