Armageddon Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Synd om Per går gratis ved nyttår og RBK ikke får en krone for klubbens beste spiller. Men dette er klubbens egen feil, når de heller gambler på at Per skal hjelpe til med å få tak i CL-millionene. Om RBK kvalifiserer seg, tror jeg ikke Per har lyst til å dra før til jul heller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Det høres litt rart ut å si det, men... SELG, SELG, SELG! Per både fortjener å komme seg ut, og vi fortjener å få noe igjen for han. Dette er siste mulighet. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Et spørsmål om pris. Tilbyr HSV kun 5 millioner vil jeg beholdt ham til jul. Jeg tror det er verdt det med tanke på mesterliga-spill etc. Får man 10 millioner så bør man selge. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Få han bort fortest mulig! Hoftun var en IDIOT når han ikke solgte han for 2 år siden for 50 mill. Lagets beste spiller, vel vel. Landets klart mest oppskrytte på mange år kan man hvertfall si. Litt rart må det vel være, lagets beste spiller, men ikke i nærheten av landslaget? Sier sitt om nivået når ikke en eneste RBK spiller er på landslaget. Sånn som det er nå, så får vi vel heller ikke en eneste krone for han. Kontrakten starter 1. januar. Det vil si, for Rosenborg koster det cirka 10 millioner å holde han her fra august til desember. Neppe verdt det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Lustig er på det svenske landslaget. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Markus Henriksen var i troppen mot Portugal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, men han er ikke fast. Tror det er hva han mente. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Lykkes Ciljan i Hamburg (Med lykkes så vil jeg si noe ala Moa, ikke nødvendigvis i mål, men med spilletid og bidrar til laget), så er han fast på landslaget innen året er over. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Få han bort fortest mulig! Hoftun var en IDIOT når han ikke solgte han for 2 år siden for 50 mill. Lagets beste spiller, vel vel. Landets klart mest oppskrytte på mange år kan man hvertfall si. Litt rart må det vel være, lagets beste spiller, men ikke i nærheten av landslaget? Sier sitt om nivået når ikke en eneste RBK spiller er på landslaget. Sånn som det er nå, så får vi vel heller ikke en eneste krone for han. Kontrakten starter 1. januar. Det vil si, for Rosenborg koster det cirka 10 millioner å holde han her fra august til desember. Neppe verdt det. Er vel ingen av dagens RBK spillere som passer slå-og-løp taktikken til Drillo. Men under spillende lag tror jeg Markus hadde vært et godt lag. ETtersom Ciljan nå drar er han ikke vel ikke lenger å regne som RBK spiller på landslaget. Men siden du spør er Wangbarg, Svensson og Bakenga på landslaget.. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Synd om Per går gratis ved nyttår og RBK ikke får en krone for klubbens beste spiller. Men dette er klubbens egen feil, når de heller gambler på at Per skal hjelpe til med å få tak i CL-millionene. Om RBK kvalifiserer seg, tror jeg ikke Per har lyst til å dra før til jul heller. Du kan vel ikke mene at PCS er en bedre fotballspiller enn Rade Prica? Rosenborgs suverent beste spiller i mine øyne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Fått inn en ny neger leser jeg som anker. Kan bli spennende å se, men jeg er enda usikker. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Synd denne utviklingen egentlig. Så den kampen sist her, var vel Molde-Aalesund. 7 mål, alle av negre. Blir mindre og mindre norsk over fotballen her. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Minner om at påmeldingsfristen til bussturen til Stabæk borte er på søndag. Sikre deg plass ved å melde deg på nå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Bor 2 timers tur unna, så tar nok bilen innover:) Etter hva jeg har fått med meg så er det kun mulig for bortesupportere å kjøpe billettet over internet til den kampen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Er nok sånn det blir ja, men det er ikke noe vanskelig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 #AIK sin talentfulle midtstopper Alexander Milošević skal være aktuell for Rosenborg. #RBK #2fx Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hørte på sporten at Jönsson var interessert i å hente Annan tilbake. Hva som skjer får vi bare vente på 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Skjønner jeg godt. KONGE om vi får han tilbake. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Det hadde vært et enormt løft for laget. Markus opp på offensiv, og plustelig har vi et ikke så værst lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Enig der. Markus må opp på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå