MartinF Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Syns også det var artig at Fredrik endelig fikk sjansen. Han har ventet lenge nå, og har fortsatt å storspille på andrelaget. Artig at Jonas endelig fikk en såpass godt kamp selvfølgelig. Han, Fredrik og Mush at spilt lenge sammen og det er artig at de endelig er oppe blant de store guttene! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Her stikker jeg til Nederland og endelig spiller RBk ern god kamp. Noen som kan spons eflere turer fremovr til emg? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 God og god kamp. Sarpsborg var godt med i banespillet spørr du meg. Vi var ganske effektive. Best det var vi nok, men det var ingen stor RBK kamp i mine øyne. Dog gøy med Jonas. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Vettafaen jeg. 4-0 høres ut som en artig kamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Beste jeg har sett av RBK på lenge. Så jeg synes det var en god kamp av RBK Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Da ser det ut som Per forsvinner. Er visst i Hamburg i kveld for medisinsk test. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det kommer til å merkes på samme måte som ved Annan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Uenig. I Pers rolle har vi flere unggutter på vei opp, slik som Svensson. I Annans rolle har vi ingen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Delvis, men Svensson er ikke like viktig som RBK som Per er. Per blør for drakta hver kamp og er en av de som jobber opp ballen alt de kan. Men enig i at Svensson kan komme til å fylle det rommet en dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Uansett, nå MÅ det handles. Og flere enn en spiller og. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Utrolig hvor mange profiler vi har mistet på kort tid. Roar, Iversen, Stadsgaard, Sapara, Annan, Demidov og Per Ciljan borte på halvannet år. Vi trenger minst 4 kvalitetsspillere inn i august, men spørs om økonomien tillater det. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Får vi inn Annan erstatter kan vi flytte Markus opp. Forsvinner Per er også Svensson en som kan måtte komme til å ta over den rollen. Vi sliter uansett med spisser, er Prica eller Bakenga skadet ligger vi tynt an. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Dette fortjener Ciljan. Han var nærmt å forsvinne etter taklingen fra Stoltidis og det ble meget ødeleggende. Så ønsker han lykke til i utlandet, selv om han er trønder! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Personlig så er dette ønskelisten min: 1. Anker 2. Høyreback 3. Høyreving 4. Venstreving NY - Prica - NY Henriksen - Svensson NY Dorsin - Wangberg - Larsen - NY Örlund Kommer aldri til å skje. men, men... 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 DFH kan da spille på vingen der, god er han og selv om han er skadet hele tiden. Ellers er en spiss førsteprio imo. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Skjelbred er alltid en av banens beste når han spiller, så jeg er spent på hvem erstatteren kan være. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Forhåpentligvis en DM, slik at man kan slippe Markus lengre frem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Ellers er en spiss førsteprio imo. Rosenborg har vel allerede seks spillere som alle i utgangspunktet enten er best som midtspiss eller som spiss nummer 2 i en 4-4-2? - Prica - Daniel Fredheim Holm - Bakenga - Goa - Moldskred - Olsen Antall klassiske vinger kan derimot telles på en finger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 2 mener du? Moldskred og Olsen kan vi ikke se på som erstattere da de ikke scorer eller gjøre noe for laget. Goa og Holm er borte. Så vi sitter igjen med Prica og Bakenga. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Selv om de ikke holder mål så koster de flere millioner årlig. Dersom man skal kjøpe en ny spiss så må 2-3 av de nåværende spillerne selges først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå